خبرگزاری کار ایران

نسخه انقلاب تاوارس برای صنعت نفت آبادان

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۹۹۲

سرمربی برزیلی صنعت نفت در شروع دوره کاری خود، اقداماتی انجام داد که نشانگر تحولات گسترده در تیم قعرنشین لیگ برتر ایران است.

به گزارش ایلنا، تاوارس همراه خود رافائل تولدو را به آبادان آورد تا به عنوان مربی بدنساز، به تیم کمک کند. البته ظاهراً تغییرات به همین جا ختم نمی‌شود. سرمربی برزیلی از همان ابتدا بهنام سراج، محمود شجاعی و عزیز دسترس را از کادرفنی کنار گذاشت تا هم به تیم شوک وارد شود و هم صنعت‌نفت با آرامش بیشتری کار را دنبال کند. بعد از این تغییرات و زمانی که تاوارس تمرینات را با دقت زیر نظر گرفت، چند بازیکن هم از تیم کنار گذاشته شدند. در این میان نام بازیکنانی مثل بهنام پندش، سجاد شنان طرفی، تاری و حنانی به چشم می‌خورد که البته در ترکیب تیم هم جایی نداشتند و به زمین نمی‌رفتند اما همین مسأله هم باعث شد بقیه بازیکنان حساب کار دست‌شان بیاید و با انگیزه و قدرت بیشتری کار را دنبال کنند چراکه ادسون تاوارس به دنبال بازیکن جدید هم هست.

تاوارس که بیشتر سعی می‌کند روی کارش تمرکز داشته باشد در مصاحبه کوتاهی که، در مورد شرایط تیم می‌گوید: «به دنبال جذب بازیکنانی هستیم که بتوانند به ما کمک کنند. قطعاً در نیم فصل چند بازیکن جدید به تیم اضافه خواهیم کرد که در بین آنها بازیکن خارجی هم هست. تلاش می‌کنیم در نیم فصل دوم تیم را به جایگاه اصلی خودش برگردانیم. قطعاً می‌توانیم تیم را از انتهای جدول جدا کنیم. بازیکنانی که در تیم هستند کیفیت بالایی دارند. تلاش می‌کنیم انتظارات هواداران را برآورده کنیم.»

تاوارس در بخش دیگری از صحبت‌هایش در رابطه با شرایط فعلی بازیکنان توضیح می‌دهد: «شرایط تمرینی خوبی را پشت سر می‌گذاریم و بازیکنان توانستند به لحاظ روحی جهش خوبی داشته باشند که این مسأله ما را امیدوارتر کرد.»

با این شرایط به نظر می‌رسد باید منتظر یک صنعت‌نفت متفاوت بعد از تعطیلات لیگ و در نیم فصل دوم باشیم. اگر ادسون تاوارس بتواند انتظارات را برآورده کند بدون شک شرایط برای ادامه کارش در ایران بهتر خواهد شد. قرارداد این سرمربی برزیلی با صنعت‌نفت آبادان تا پایان فصل است اما دو طرف به توافق رسیدند، در صورتی که نتایج خوبی کسب شد، قرارداد برای فصل بعد هم تمدید خواهد شد. آبادانی‌ها که به برزیل ایران شهرت دارند، این روزها بیش از هر زمانی امیدوار هستند که باید منتظر ماند و دید در نهایت چه اتفاقی خواهد افتاد. تاوارس نه تنها قصد دارد در نیم فصل دوم یکسری بازیکن جدید به تیم اضافه کند بلکه به دنبال این است که در حال حاضر هم از بازیکنان امید صنعت‌نفت در تیم بزرگسالان بهره ببرد. او به تازگی 7 بازیکن از تیم امید به تمرینات تیم بزرگسالان آورد که در صورت نیاز، آنها را به تیم اضافه خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز