خبرگزاری کار ایران

با هیچ مربی‌ای مذاکره نکرده‌ایم؛

گودرزی: صحبتی با میثاقیان برای هدایت نفت‌آبادان نداشته‌‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۶۷۰۲۵

اول باید برنامه و هدف‌گذاری ما برای فصل حدید را بدهیم و بودجه مد نظر را نصویب کنیم و بعد شروع به کار کنیم و تا این لحظه به هیچ‌کدام از مربیان صحبت نکردیم.

مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: هیچ صحبتی با اکبر میثاقیان برای فصل‌آینده نداشته‌ایم.

ناصر گودرزی در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: اصلاً صحبتی با میثاقیات برای هدایت صنعت نفت آبادان در فصل جدید نداشته‌ایم و باید برنامه‌های مد نظر خود را به هیات مدیره بدهیم و تصویب کنیم و بعد دنبال کارها برویم. اول باید برنامه و هدف‌گذاری ما برای فصل حدید را بدهیم و بودجه مد نظر را نصویب کنیم و بعد شروع به کار کنیم و تا این لحظه به هیچ‌کدام از مربیان صحبت نکردیم. با اکبر میثاقیان هم هیچ صحبتی نکرده‌ایم و تمام این حرف‌ها شایعه است.

وی در مورد حمایت هیات مدیره از باشگاه گفت: هیات مدیره محترم تاکنون از ما حمایت کرده و حمایت می‌کنند و برای فصل جدید دنبال برنامه‌های بهتری برای باشگاه هستیم تا با کمک و حمایت هیات مدیره باشگاه بتوانیم صنعت نفت آبادان را به جایگاه واقعی‌اش در فوتبال ایران برسانیم.

گودرزی در پایان گفت: اینکه مربی ما در فصل جدید بومی یا غیر بومی باشد بستگی به اهداف و برنامه‌های موسسه دارد. باید برنامه‌های ما به تصویب هیات مدیره برسد و بعد در این رابطه تصمیم بگیریم. هواداران صنعت نفت همیشه حامی تیم بوده و هستند و امیدوارم از برنامه‌های جدید ما هم حمایت کنند تا با کمک آنها فصل خوبی را در پیش داشته باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز