خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

ادعای سنتکام در خصوص تحرکات قایق گشتی ایران در تنگه هرمز/ مجرم شناخته شدن سازمان ترامپ در جرایم مالیاتی/ مخالفت دمشق با برگزاری دیدار رؤسای جمهور سوریه و ترکیه

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۶۵۳۳

ادعای سنتکام در خصوص تحرکات قایق گشتی ایران در تنگه هرمز، مجرم شناخته شدن سازمان ترامپ در جرایم مالیاتی و مخالفت دمشق با برگزاری دیدار رؤسای جمهور سوریه و ترکیه از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، عضو ارشد حزب حاکم «عدالت و توسعه» ترکیه از مخالفت دمشق با برگزاری دیدار بین رئیس‌جمهوری سوریه و همتای ترک وی خبر داد.

- وزیر امور خارجه با معاون رئیس مجلس اقوام بوسنی و هرزگوین دیدار کرد.

- فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) مدعی برخورد «ناامن و غیرحرفه‌ای» یک فروند قایق گشتی ایران با دو ناو آمریکایی در حال عبور از تنگه هرمز شد.

- سخنگوی وزارت خارجه آمریکا طی اظهاراتی مداخله‌جویانه، گفت که کشورش به اخراج ایران از کمیسیون مقام زن سازمان ملل متحد متعهد است.

- هیأت منصفه دادگاهی در نیویورک، شرکت خانوادگی رئیس‌جمهوری سابق آمریکا را در جرایم مالیاتی گناهکار شناخت.

- سخنگوی کاخ سفید در واکنش به سفر قریب‌الوقوع رئیس‌جمهوری چین به عربستان گفت که واشنگتن به متحدان خود نمی‌گوید چه روابطی داشته باشند.

- خبرگزاری «بلومبرگ» گزارش داد که مسکو در حال بررسی نحوه پاسخ به تصمیم هفت کشور صنعتی جهان موسوم به «گروه ۷ » که برای قیمت نفت روسیه سقف تعیین کرده‌اند، است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز