خبرگزاری کار ایران

سردار فرحی:

رژیم صهیونیستی پاسخ ترور شهید فخری‌زاده را خواهد دید

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۳۸۱

جانشین وزیر دفاع تاکید کرد: طراحان اصلی ترور شهید فخری‌زاده که رژیم غاصب صهیونیستی یکی از صحنه‌گردانان اصلی آن است نیز پاسخ اقدامات خود را خواهند دید.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی به همراه معاونان وزیر دفاع با حضور در منزل شهید محسن فخری‌زاده با خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهید فخری‌زاده طی سخنانی با اشاره به تلاش دستگاه‌های امنیتی و دستگیری تعدادی از عوامل ترور شهید فخری‌زاده گفت: هر چند مزدوران خود فروخته ترور شهید فخری‌زاده که تعدادی از آنان دستگیر و در زندان به سر می‌برند، به سزای اعمال خود خواهند رسید، اما طراحان اصلی این اتفاق که رژیم غاصب صهیونیستی یکی از صحنه‌گردانان اصلی آن است نیز پاسخ اقدامات خود را خواهند دید.

جانشین وزیر دفاع ادامه داد: فقدان دانشمند ممتاز و برجسته هسته‌ای و دفاعی اگر چه برای خانواده و مجموعه صنعت دفاعی ضایعه‌ای بزرگ محسوب می‌شود، اما خون این شهید بزرگوار اراده‌ها را برای پیشرفت و ادامه راه وی راسخ‌تر و قدم‌های دانشمندان دفاعی را مستحکم‌تر کرده است.

همسر شهید فخری‌زاده نیز در این دیدار طی سخنانی تصریح کرد: شهید فخری‌زاده لحظه لحظه زندگی خود را به فکر پیشرفت کشور بود و برای پیمودن این مسیر، شهادت را اجر و ثواب زحمات خود می‌دانست و دائماً به حال رفقای شهید خود، شهیدان علی‌محمدی و شهریاری غبطه می‌خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز