خبرگزاری کار ایران

پیکفورد: از بازی سخت مقابل ولز لذت خواهیم برد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۳۲۳۳

جردن پیکفورد معتقد است که رقابت بین انگلیس و ولز از آن نوعی است که فوتبال را "عالی" می کند و هشدار داد که تیم راب پیج را انگلیس نباید دست کم بگیرد.

به گزارش ایلنا، تیم‌های همسایه در جام جهانی در دور نهایی بازی‌های گروه B روز سه‌شنبه به مصاف هم می‌روند، در حالی که هر دو تیم شانس صعود دارند، کفه ترازو به سمت سه‌شیرها سنگینی می‌کند.

هر دو تا کنون با آمریکا مساوی کرده‌اند، اما در حالی که شاگردان گرت ساوت‌گیت 6-2 ایران را شکست دادند، ولز با نتیجه ناامیدکننده 2-0 شکست خورد.

به احتمال زیاد در داخل ورزشگاه احمد بن علی جو بیشتر از اکثر مسابقات جام جهانی تا کنون وجود دارد و پیکفورد مشتاقانه منتظر چیزی شبیه به روز دربی است.

 

این دروازه بان گفت:

این یک رقابت ویژه است، فوتبال است، عالی است.

 

دروازه‌بان شماره یک انگلیسی‌ها ادامه داد:

ولز دیدار قبلی خود را باخته است. از جهتی انگیزه بیشتری برای پیروزی دارند و ما هم برای برد پا به زمین مسابقه خواهیم گذاشت. عملکرد ما در دو بازی اول بهتر بود ولی ولز هم به مانند یک بازی دربی، بدون توجه به نتایج قبلی و جدول، با انگیزه فراوان به مصاف انگلیس خواهد آمد.

ما کنترل گروه را در دست داریم. آماده می شویم، 100 درصد آماده می شویم و دوباره سه شنبه به میدان می رویم.

این فوتبال ما مقابل ولز بسیار جذاب خواهد بود. کلین شیت کردن در بازی دوم پس از پیروزی در بازی اول بسیار بزرگ است.

ما به دیدار سه شنبه مقابل ولز فکر می‌کنیم، این یک بازی سخت دیگر است. باید کنترل آن را در دست داشته باشیم و امیدواریم پیروز شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز