خبرگزاری کار ایران

در شورای اداری شهرستان اسلامشهر:

رئیس‌جمهور بر اولویت‌‌دهی به نوسازی و بهسازی فضاهای آموزشی تاکید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۲۲۳۷

رئیس جمهور در نشست شورای اداری شهرستان اسلامشهر، گفت: فضاهای آموزشی فرسوده و ناایمن با اولویت گذاری به سرعت بهسازی و ایمن سازی شوند.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، سید ابراهیم رئیسی در نشست شورای اداری شهرستان اسلامشهر گفت: امروز حفظ روحیه انقلابی، بسیجی، ایثار، شهادت و مسائل فرهنگی در کشور و منطقه مهم است.

وی با تاکید بر اهمیت ایمن سازی فضاهای آموزشی، افزود: نکته دیگر در خصوص مدارس است که نیاز به نوسازی و بهسازی دارند، آن دسته از مدارسی که به علت فرسودگی و ناایمن بودن آنها احتمال وقوع خطر دارد، اجازه ورود به دانش آموزان را ندهید، به سرعت فضای آموزشی اصلاح شود و تا جان و سلامتی فرزندان مردم تهدید نشود.

رئیس جمهور یادآورشد: این مساله نیز از کارهای با اولویت است و اگر نیاز به بودجه داشته باشد، یا با کمک خیران کار انجام شود یا خود دولت وارد شده و با تامین اعتبار کار را انجام دهد؛ وقوع حوادث در مدارس پذیرفتنی نیست، آن دسته که اولویت دارد در اولویت قرار دهید و اجرا کنید.

وی اظهارداشت: به لزوم راه اندازی اردوگاه ورزشی و تفریحی در منطقه اشاره شد که این کار نیز از اولویت های شهرستان است، نیاز به فضایی برای تفریح و ورزش برای جوانان چه دختر و چه پسر، ضروری است.

رئیسی خاطرنشان کرد: می توان این مراکز را برای دانش آموزان و جوانان ایجاد کرد تا نشاط میان جوانان افزایش یابد، امروز به یکی از مسائلی که نیاز داریم، نشاط اجتماعی است.

رئیس جمهور نشاط اجتماعی را یکی از ضرورت های کشور برشمرد و گفت: مسئولان هم تا جایی که امکان دارد زمینه رشد نشاط اجتماعی را فراهم کنند که از نیازهای رشد جامعه است، کمکی هم اگر از ناحیه دولت باید انجام شود باید انجام گیرد تا کار را به خوبی پیش ببریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز