خبرگزاری کار ایران

رئیسی در جمع مردم اسلامشهر:

مردم، پشتوانه حکومت جمهوری اسلامی ایران هستند

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۷۷۱

رئیس‌جمهور در جمع مردم اسلامشهر گفت: با تلاش مردم و علی‌رغم دشمنی‌ها، کشور در حال پیشرفت است. کشور در عرصه‌های مختلف در مسیر رشد قرار دارد.

به گزارش ایلنا، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در ادامه بازدیدهای میدانی از شهرستان‌های استان تهران، در جمع مردم اسلامشهر دستور رسیدگی به مشکلات تکمیل پروژه مترو در این شهرستان را صادر کرد و با بیان این‌که «مترو وسیله نقلیه مهمی برای مردم اسلامشهر و جابجایی مسافران در این منطقه است» خاطرنشان کرد: برخی از مشکلات در بحث اعتبارات وجود دارد. مقرر گردید تا هرچه سریعتر این مشکلات برطرف شود.

وی در بخشی از سخنان خود با بیان این‌که «پشتوانه حکومت جمهوری اسلامی ایران، مردم هستند» اظهار کرد: با تلاش مردم و علی‌رغم دشمنی‌ها، کشور در حال پیشرفت است. کشور در عرصه‌های مختلف در مسیر رشد قرار دارد. تلاش جوانان کشور این است که باوجود تحریم‌ها مشکلی برای کشور ایجاد نشود. در کشورهای دیگر پشتوانه حکومت‌ها نیروی نظامی است اما پشتوانه حکومت ما مردم هستند

وی با یادآوری این‌که « احداث کمربندی در اسلامشهر موجب سهولت تردد و حفظ جان مردم می‌شود» گفت: برطرف کردن مشکل کمربندی هم تردد را آسان می‌کند و هم موجب حفاظت جان مردم خواهد شد. کمربندی در برخی از تقاطع‌ها با مشکلاتی روبرو شده، قرار است تا با بررسی نهادهای مرتبط بزودی این مشکل هم برطرف شود.

رئیسی با تاکید بر این‌که « افراد ناکارآمد و فاسد از ادارات باید کنار گذاشته شوند » گفت: رئیس جمهور در جمع مردم اسلامشهر:هویت انقلاب اسلامی در آن است که مدیران کارآمدی خود را به مردم نشان دهند.
وی تاکید کرد: هرکس روحیه گره گشایی از مردم نداشته باشد و بخواهد با روابط ناسالم ادارات را آلوده کند این افراد باید کنار گذاشته شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز