خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر؛

جشنواره «جایزه ملی ایثار» برگزار می شود/ شناسایی چهره‌های برتر

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۹۹۱۰

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر از آغاز ثبت‌نام «هفتمین جشنواره آموزشی جایزه ملی ایثار» ویژه دانش آموزان شاهد و ایثارگر مدارس شاهد و ایثارگران سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، زهرا پناهی روا گفت: دانش آموزان دوره اول و دوم متوسطه شاهد و ایثارگر و طرح پراکنده شاهد می‌توانند با مراجعه به پورتال shahed. medu. ir اخبار و اطلاعات جشنواره را دریافت نمایند. 

دبیر شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت وزارت آموزش‌وپرورش افزود: کلیه فرایند بررسی، تأیید و بارگذاری مستندات دانش آموزان و منتخبین توسط مدیران مدارس شاهد در سامانه جامع مدیریت یادگیری فرهنگیان (ltms. medu. ir) انجام می‌شود. 

مدیرکل امور شاهدو ایثارگران تصریح کرد: ارزیابی پرونده دانش آموزان شرکت‌کننده، صرفاً از طریق سامانه ltms. medu. ir صورت می‌گیرد و حداکثر ۱۱ نفر از دانش آموزان گروه هدف که بالاترین امتیاز در بین دانش آموزان رشته‌های ریاضی، تجربی، انسانی، کاردانش و فنی و حرفه‌ای و همچنین دانش آموزان پایه‌های هفتم، هشتم و نهم کسب کنند، به‌عنوان برگزیدگان نهایی به بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی خواهند شد. 

دبیرستاد مرکزی شاهد وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره اظهار کرد: هدف از برگزاری جشنواره جایزه ملی ایثار، ارتقاء سطح علمی فرهنگی، هنری و ورزشی فرزندان شاهد و ایثارگر و همچنین افزایش انگیزه و تحرک تحصیلی، رقابت سازنده و اثربخش در بین جامعه هدف و شناسایی چهره‌های موفق و برتر دانش آموزان طرح شاهد و ایثارگر دانست و گفت: از دانش آموزان برتر و منتخب این جشنواره، اسفندماه سال ۱۴۰۱ تقدیر و تجلیل خواهد شد. 

گفتنی است: جشنواره آموزشی تحصیلی جایزه ملی ایثار از سال ۱۳۹۵از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران و با مشارکت دستگاه‌های آموزشی (وزارت آموزش‌وپرورش، وزارت علوم و تحقیقات، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه آزاد اسلامی و حوزه علمیه) برگزار می‌شود. هدف از این جشنواره افزایش انگیزه، تحرک تحصیلی و ارتقاء سطح تحصیلی و آموزشی فرزندان شاهد و ایثارگر و همچنین ایجاد رقابت سازنده و اثربخش در بین جامعه هدف و شناسایی چهره‌های موفق و برتر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز