خبرگزاری کار ایران

معاون اجرایی رئیس جمهور:

هیچ بیکاری در پاکدشت وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۶۲۷۷

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: با وجود ۴ شهرک صنعتی، ۳ لکه صنعتی و اراضی وسیع کشاورزی، هیچ بیکاری در پاکدشت وجود ندارد و افراد جویای کار به روز می توانند در این شهرستان مشغول به کار شوند.

به گزارش ایلنا، محسن منصوری روز پنجشنبه در جریان سفر رئیس جمهور به شهرستان پاکدشت در جمع مردم مشتاق دیدار رئیس جمهور در مصلای نماز جمعه پاکدشت گفت: شهرستان پاکدشت در دوران هشت سال دفاع مقدس ۴۵۰ شهید و ۱۲۰۰ جانباز تقدیم اسلام کرده و ۸۲ شهید مدافع حرم را نیز در راه اسلام تقدیم کرده اند.

وی افزود: این شهرستان از ۴ شهرک صنعتی بسیار پویا و ۳ لکه صنعتی برخوردار است که این امر باعث شکوفایی اقتصاد منطقه شده به طوری که موضوع اشتغال به بهترین نحو دنبال می‌شود و اگر کسی در رده های کارگری به دنبال کار باشد، به روز می تواند مشغول به کار گردد و هیچ بیکاری در پاکدشت نیست.

رئیس نهاد ریاست جمهوری اظهار کرد: در زمینه گل و گیاه نیز پاکدشت از شهرستان های منحصر به فرد استان تهران است.

منصوری تصریح کرد: در حوزه ترانزیتی این شهرستان در موقعیت حساسی قرار دارد و وجود ۴ منطقه مهم، حساس و حیاتی پارچین، نیروگاه شهدای دماوند، سد ماملو و تصفیه خانه سد ماملو این شهرستان را به یک منطقه منحصر به فرد تبدیل کرده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: این شهرستان طی سال های اخیر از رشد فزاینده و مضاعفی برخوردار است ولی با مشکلات و نارسایی هایی وجود دارد که امید می رود گره های چند سال مانده با حضور آیت الله رئیسی باز شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز