خبرگزاری کار ایران

کوثری در بجنورد:

فریب افرادی که شما را ترغیب به اغتشاش می‌کنند، نخورید

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۴۰۴۷

نماینده مردم تهران در مجلس و مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: به جوانان توصیه می کنم که در این ناآرامی ها فریب برخی افراد که پول می گیرند تا شما را تشویق و ترغیب به اغتشاش کنند، نخورند زیرا اینها دلسوز ایران و ملت ما نیستند.

به گزارش ایلنا از خراسان شمالی، سردار اسماعیل کوثری در آیین راهپیمایی۱۳ آبان ماه در مرکز استان خراسان شمالی اظهارداشت: آمریکا هیچ موقع دلسوز مردم ایران نبوده است چرا که تحریم های ظالمانه نشان داد که این دشمن مستکبر تا چه حد با مردم ما دشمن است.

وی ادامه داد: اگر آمریکا دلسوز مردم ما بود، هرگز این تحریم ها را بر ما تحمیل نمی کرد، هیچگاه ما را در این شرایط حساس با مشکل کمبود دارو مواجه نمی کرد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی خطاب به مستکبران گفت: جنایتکار شما هستید و به دروغ دم از حقوق بشر می زنید، اما جلوی تامین دارو برای مردم را می‌گیرید.   

وی افزود: دشمن با دروغ و با کمک رسانه تلاش دارد تا رعب و وحشت ایجاد کند ولی ملت ایران آگاه است و از دفاع از آرمان ها کوتاه نمی آید.

اسماعیل کوثری اظهار داشت: دشمنان باید بدانند که مردم ایران در آن سال های دفاع مقدس که تجهیزات و امکانات کنونی را نداشت در مقابل دشمن ایستاد و دشمن را از خاک بیرون کرد، امروز که توانمندتر شده به راحتی در مقابل زور می ایستد.  

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم ما با وجود گرانی ها و مشکلات اقتصادی در صحنه حضور دارند و از انقلاب، نظام اسلامی و مقام معظم رهبری پشتیبانی و حمایت می کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با ضربه هایی که از ملت ایران خورده، اکنون تحقیر شده است افزود: استکبار، دشمنی با ایران رها نکرده است و ما هم باید مقابل دشمن ایستادگی کنیم و نشان دهیم که استکبار هیچ غلطی نمی کند.

مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: مردم ما همواره پشتیبان نظام بوده اند و در سر بزنگاه ها حضور یافته و پاسخ دشمن را محکم و کوبنده می دهد.

انتهای پیام/
امیرحسین ذکاء
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز