خبرگزاری کار ایران

حوزه هنری در خراسان شمالی صاحب سینما شد/ پردیس ۷ سالنه «مهر هماگ» در راه است

asdasd
کد خبر : ۱۰۲۲۹۳۰

پردیس سینمایی «مهر هماگ» توسط حوزه هنری در شهر بجنورد مرکز استان خراسان شمالی راه اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید مصطفی حسینی، مدیرعامل موسسه «بهمن سبز» حوزه هنری با اعلام خبر احداث پردیس ۷ سالنه «مهر هماگ» در شهر بجنورد گفت: این پردیس به عنوان پیشرفته‌ترین سینمای خراسان شمالی به زودی توسط بهمن سبز راه اندازی می‌شود. 

وی افزود: با احداث این پردیس، حوزه هنری در استان خراسان شمالی نیز به عنوان بیست و یکمین استان سینمایی خود، صاحب سینما می‌شود. 

حسینی درخصوص جزئیات این پروژه بیان داشت: این سینما مجموعه ۷ سالن همراه با سالن اختصاصی کودک، مجموعه بزرگ کتاب سوره مهر، گالری، پلاتو، سالن کنسرت و سینمای سه بعدی است تا مردم بجنورد نیز صاحب یک پردیس سینمایی مجهز شوند. 

وی ادامه داد: به امید خدا از ابتدای بهمن ماه امسال کار نصب تجهیزات آن آغاز خواهد شد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده افتتاح این پردیس مجهز در خرداد ۱۴۰۰ خواهد بود. 

این مدیر سینمایی همچنین درخصوص آخرین وضعیت احداث «سینما مهر شاهرود» نیز بیان داشت: کار تجهیز و آماده‌سازی این سینما با ظرفیت ۴۰۰ صندلی در استان سمنان به پایان رسیده است و ان شاء الله در دهه فجر امسال همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و به زنجیره سینمایی بهمن سبز اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز