خبرگزاری کار ایران

انگلیس از یک‌چهارم بالاتر نمی‌رود!

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۹۲۰

پیشبینی سایت theanalyst درباره نتایج و وضعیت انگلیس، همگروه ایران در جام‌جهانی.

به گزارش ایلنا، وبسایت theanalyst در آستانه جام‌جهانی 2022 قطر، پیش‌بینی از نتایج انگلیس که همگروه ایران، انجام داده است که به چند مورد از آن خواهیم پرداخت.
 

هری کین بهترین گلزن انگلیس در جام‌های معتبر خواهد شد.


هری کین که تا قبل از یورو2020، سومین گلزن برتر تاریخ انگلیس در جام‌های بین‌المللی بود، با زدن چهار گل در رقابت‌های جام ملت‌های اروپا، به رکورد 10 گل زده برای این کشور در تورنمت‌های معتبر رسید و کاری که گری لینه‌کر در موقعیت مشابه که منظور از آن، آقای گلی با 6گل در جام‌جهانی 1986 است، در یورو 88نتوانست انجام دهد را بعد از آقای گلی با 6گل در روسیه، در با 4گل در یورو انجام داد تا به دومین گلزن برتر کشورش در جام‌های معتبر تبدیل شود و حالا در قطر این فرصت را دارد تا با زدن تنها یک گل، از الن شییرر افسانه‌ای عبور کند و به تنهایی بهترین گلزن تاریخ انگلیس در یورو و جام‌جهانی شود.

انگلیس از یک‌چهارم بالاتر نمی‌رود!



کلیدی‌ترین بازیکن سه‌شیرها «تریپیر» خواهد بود!

 

با توجه به آمار منتشر و بررسی شده از جام‌جهانی 2018 روسیه و یورو 2020، تنها یک بازیکن از کیران تریپیر انگلیسی در خلق موقعیت گلزنی بهتر بود و آمار بهتری را به ثبت رساند و آن هم کسی نبود جز فوق ستاره بلژیکی باشگاه منچسترسیتی یعنی کوین دی‌بروینه. دفاع/هافبک کناری سه‌شیرها بسیار عملکرد درخشانی در تیم ملی از خود به جای گذاشته است و یکی از موثرترین بازیکنان انگلیس در دو تورنمنت بزرگ قبلی بوده است. آمار خیره‌کننده تریپیر زمانی جذاب‌تر می‌شود که بدانیم این بازیکن از 26خلق موقعیتی که انجام داده، خود هیچ شوتی به سمت دروازه حریفان شلیک نکرده و تماما بازی ساز اصلی تیمش بوده. به پیش‌بینی این سایت، تریپیر بهترین بازیکن انگلیس در جام‌جهانی خواهد بود.

انگلیس از یک‌چهارم بالاتر نمی‌رود!



بهترین نتیجه انگلیسی‌ها حضور در یک‌چهارم نهایی خواهد بود!

انگلیس سال 2018 و در خاک روسیه بهترین عملکرد تاریخ خود را در جام‌جهانی‌های خارج از خانه با چهارمی به ثبت رساند. سه‌شیر‌ها در دیدار رده‌بندی این تورنمت به بلژیک باختند تا با تجربه دومین شکست مقابل شیاطین سرخ اروپا در روسیه، از سومی هم بازبمانند. با این وجود اما به گفته این سایت و آمارهای تیم ملی انگلیس، این کشور که به عنوان یکی از بخت‌های قهرمانی به قطر سفر می‌کند، احتمال اینکه جام را با خود به لندن ببرد تقریبا 8.5 درصد است و بهترین نتیجه آنان در اولین جام‌جهانی خاورمیانه حضور در یک‌چهارم خواهد بود. لازم به ذکر است که این سایت درباره شباهت‌های گروه این کشور به گروه آنها در جام‌جهانی 2010 گفته: ایران، ولز و امریکا تقریبا شبیه اسلوونی، الجزایر و امریکا است و انگلیس با دوم شدن در آن گروه و بازی با آلمان در یک‌هشتم از جام خداحافظی کرد و در صورت دوم شدن در گروه خود اینبار ممکن است به هلند برخورد کند و سرنوشت 2010 برایشان بازهم تکرار شود. در خوشبینانه‌ترین حالت آن‌ها در جمع 8تیم برتر حضور خواهد داشت، نه بالاتر.

انگلیس از یک‌چهارم بالاتر نمی‌رود!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز