خبرگزاری کار ایران

انگلیس با ریس جیمز مقابل ایران بازی خواهد کرد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۱۹۲۹

ستاره جوان چلسی بعد از مصدومیت سختی که مقابل میلان به آن دچار شد همچنان امیدوار به حضور در جام‌جهانی است.

به گزارش ایلنا، ریس جیمز مدافع/هافبک راست تیم چلسی که در دیدار هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد حداقل 2ماه خانه‌نشین است.

این مدت مصدومیت به معنای از دست رفتن رویای تجربه اولین جام‌جهانی برای این بازیکن جوان می‌تواند باشد. با تمام این تفاسیر اما جیمز تلاش خود را برای رسیدن به لیست 26نفره گرت ساوتگیت سرمربی سه شیرها که قرار است 10نوامبر(19آبان) منتشر شود، انجام خواهد داد. ریس جیمز در مصاحبه جدیدی که با نشریه سان انجام داده، عنوان داشت:

باید در هفته‌های پیش رو به تلاش ادامه بدهم و ببینم که در زمان اعلام لیست نهایی تیم ملی انگلیس برای جام‌جهانی در چه شرایطی هستم. تمام تلاش خودم را خواهم کرد و خودم را نباخته‌ام. دو هفته می‌شود که ریکاوری را آغاز کرده‌ام و روز به روز این بازپروری ادامه دارد. تیم پزشکی باشگاه(چلسی) به من درصد احتمالی حضور در قطر را نگفته‌اند و همه‌چیز بستگی به خودم دارد که با نزدیکتر شدن به جام‌جهانی شرایطم چگونه خواهد بود و آیا به ثبات لازم رسیده‌ام یا نه.

جیمز در ادامه افزود: خیلی سخت خواهد بود. این مصدومیت عجیب در زمان بسیار ناراحت‌کننده‌ای برایم پیش آمد و مطمئن نیستم چه مدت از میادین دور خواهم بود اما با این وجود تمام تلاش خود را برای حضور در قطر انجام خواهم داد و اگر هم نتوانم به سطح آمادگی لازم برسم می‌دانم که همه تلاش خود را کرده‌ام.

ریس جیمز در مورد شرایط جسمی خود ادامه داد: می‌خواهم با دید مثبت به شرایط نگاه کنم و نمی‌دانم چه مدت از میادین دور خواهم بود. دردی در ناحیه مصدومیت ندارم ولی زمانی که می‌خواهم سریع حرکت کنم یا استارت بزنم ریسک بزرگی برای مصدومیتم ایجاد می‌شود. هر روز به سختی تلاش می‌کنم تا بهتر شوم و به آمادگی کامل برسم. در لحظات اولیه مصدومیت چیز زیادی حس نمی‌کنید و بعد از مدت کوتاهی باید به آن رسیدگی کنید. نمی‌دانم چه زمانی دوباره می‌توانم با سرعت بدوم. این سوال را هر روز از تیم پزشکی می‌پرسم ولی آنها به من جوابی نمی‌دهند. شما نمی‌توانید از راه رفتن مستقیم به دویدن برسید و باید مراحل بازپروری مصدومیت خود را طی کنید و این اصلی‌ترین بدی مصدومیت است؛ من باید دویدن را ابتدا از دویدن داخل آب از سر بگیرم که امیدوارم به‌زودی و در روزهای پیش رو این کار را شروع کنم. هر روز با کلی دستگاه فیزیوتراپی می‌شوم و مراحل بهبودی را طی می‌کنم.

انگلیس با ریس جیمز مقابل ایران بازی خواهد کرد؟

باید منتظر ماند و دید که شرایط ریس جیمز به چه صورتی خواهد بود و آیا گرت ساوتگیت این بازیکن را به لیست 26نفره 19آبان اضافه می‌کند یا اینکه جیمز از تلویزیون خانه‌اش تقابل انگلستان با ایران و ولز و آمریکا را تماشا خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز