خبرگزاری کار ایران

یک مقام قضایی:

تعدادی از عوامل اصلی ناآرامی‌های اخیر در کرمان دستگیر شدند

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۳۴۵۶

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان از دستگیری تعدادی از عوامل اصلی و تحریک کننده در ناآرامی‌های اخیر در روز گذشته خبر داد.

به گزارش ایلنا، مهدی بخشی با اعلام خبر دستگیری تعدادی از عوامل اصلی و تحریک کننده در اغتشاشات اخیر در روز گذشته اظهارکرد: تعدادی از این افراد دستگیر شده جزء عوامل اصلی و تحریک کننده بودند که با سوء استفاده از فضای موجود قصد برهم زدن امنیت و آرامش مردم را داشته‌اند.

وی تصریح کرد: بسیاری از دستگیرشدگان حوادث اخیر جوانانی هستند که فریب لیدرهای اصلی اغتشاشات اخیر را خورده و از اقدامات خود پشیمانند که بر مبنای تاکیدات ریاست قوه قضاییه با اخذ تعهد و کفالت‌های متناسب، آزاد شده‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کرمان با اشاره به این مطلب که پرونده های مربوط به لیدرهای اصلی اغتشاشات در جریان رسیدگی قرار دارد، اضافه‌کرد: دستگاه قضایی با عاملان بر هم زدن امنیت و نظم عمومی جامعه با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

بخشی همچنین یادآور شد: انتظار می رود مردم با هوشیاری و آگاهی خود زمینه‌ی هرگونه سوء استفاده معاندین و اراذل و اوباش را از بین برده و در صورت مشاهده هرگونه تجمع و اقدامات غیرقانونی افراد قانون شکن، مراتب را به نهادهای انتظامی و امنیتی اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز