خبرگزاری کار ایران

در سال جاری؛

۵۵ مدیر و کارمند دولتی قزوین تحت تعقیب قضایی قرار گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۸۴۲۳

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از تشکیل 17 فقره پرونده مفاسد و تحت تعقیب قرار گرفتن 55 نفر از مدیران و کارمندان استان در 5 ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، حسین رجبی در تشریح اقدامات دستگاه قضایی در برخورد با مفاسد، گفت: برخورد با فساد، مفسد و دست اندازان به بیت المال همواره یکی از خط قرمزهای قوه قضاییه بوده و هست و از آنجایی که انسداد بستر و گلوگاه‌های فسادزا و مبارزه جدی، قاطع، سریع و اصولی با مفاسد مختلف از اولویت‌های 15 گانه ریاست قوه قضاییه در سال جاری است، این موضوع با جدیت در دستور کار قرار دارد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین افزود: در سال‌های اخیر دستگاه قضایی استان در کشف فساد مدیران و کارمندان دستگاه‌های و نهادهای مختلف عملکرد خوبی داشته و قطعاً برخورد سریع و قاطع در پیشگیری از مفاسد دیگر موثر است.

رجبی تصریح کرد: دستگاه قضایی در برخورد با فساد درون سازمانی نیز کاملاً مصمم است و همانگونه که رهبر معظم انقلاب به درهم شکستن بسترهای فسادزا در درون قوه قضاییه تاکید داشته‌اند، در سال‌های اخیر قوه قضاییه برخورد با فساد را از درون خود آغاز کرده است و این موضوع به صورت جدی در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: در راستای برخورد با مفاسد درون سازمانی در 5 ماهه نخست امسال 5 نفر از کارکنان دستگاه قضایی استان به دلیل برخی تخلفات شناسایی و برای آن‌ها پرونده قضایی تشکیل شد و در همین راستا 28 وکیل نیز تحت تعقیب قضایی قرار گرفته‌اند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین خاطرنشان کرد: همچنین اخیرا یک باند کارچاق کنی مرتبط با دستگاه قضایی نیز متلاشی شد و عوامل آن دستگیر شدند و این اطمینان را به شهروندان می‌دهیم که دستگاه قضایی با هرگونه فساد و تخلف در درون دستگاه قضایی و دستگاه‌های اجرایی و تخلفات حوزه‌های دیگر بدون اغماض و قاطعانه برخورد می‌کند.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز