خبرگزاری کار ایران

دادستان تهران:

فوت پریسا بهمنی ارتباطی با تجمعات مقابل سازمان نظام پزشکی ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۳۹۴

دادستان تهران تاکید کرد: فوت پریسا بهمنی ارتباطی با تجمعات مقابل سازمان نظام پزشکی ندارد.

به گزارش ایلنا، علی صالحی درخصوص فوت دکتر پریسا بهمنی گفت: فوت خانم بهمنی هیچ ارتباطی با تجمعات در مقابل سازمان نظام پزشکی نداشته و اساسا درگذشت ایشان قبل از زمان اعلام شده بوده است.

وی درخصوص زمان، مکان و علت فوت پریسا بهمنی، اظهار داشت: پریسا بهمنی سه‌شنبه مورخ سوم آبان ماه سال جاری و حدود ساعات ۱۹ شب و در پی تصادف رانندگی در تقاطع بزرگراه‌ شهید چمران و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به نحوی که وی پیاده و در خط بی‌.آر.تی در حال تردد بوده و یک دستگاه کامیون با مرحومه برخورد می‌کند و وی بر اثر آن جان خود را از دست می‌دهد.

دادستان تهران ادامه داد: بامداد چهارشنبه چهارم آبان ماه جسد پریسا بهمنی تحویل پزشکی قانونی استان تهران شد و پس از بررسی‌‎های پزشکی و انجام معاینات لازم، ساعت ۱۵:۳۰ تحویل خانواده‌اش شد.

صالحی ضمن تکذیب شایعات درخصوص فوت پریسا بهمنی و کشته شدن وی با سلاح گرم، تصریح کرد: درگذشت ایشان روز قبل از چهارم آبان بوده و در زمان و مکان وقوع حادثه نیز هیچ نوع درگیری و اغتشاشی وجود نداشته و در معاینات و بررسی‌های پزشکی نیز هیچ گونه آثار تیرخوردگی و اصابت گلوله در بدن مرحومه یافت نشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز