خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص):

ایران با «ستاره خلیج فارس» به صادرکننده بنزین تبدیل شد/ سپاه طی ۱۰ ماه به ۲۶ شهر آبرسانی کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۲۶۹

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) تاکید کرد: پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس ساخت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) سپاه پاسداران توانست کشور را از واردکننده بنزین به صادرکننده این کالای استراتژیک تبدیل کند.

به گزارش ایلنا، سردار اسدالله حاجی‌زمانی در جمع تعدادی از رزمندگان و خانواده شهدای این قرارگاه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: خون شهیدان مایه برکت و پیشبرد پروژه‌های قرارگاه و موفقیت این مجموعه در مأموریت‌های پیچیده در سطح کشور شده است.

وی همچنین به عملکرد جهادگونه قرارگاه در رفع تحریم‌های دشمنان انقلاب و نظام اشاره کرد و اظهار داشت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) گرچه در سال‌های ابتدای تشکیل از تجهیزات و امکانات محدودی برخوردار بود، اما با تدابیر رهبر معظم انقلاب و تلاش شبانه‌روزی کارکنان توانست به چنان توانمندی و تخصصی دست یابد که امروز می‌تواند ابرپروژه‌های کشور را با توان داخلی اجرا کند.

معاون هماهنگ‌کننده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) ادامه داد: پروژه‌هایی مانند طرح آبرسانی غدیر در عرض ۱۰ ماه به ۲۶ شهر و صد‌ها روستا و یا پروژه آبرسانی همدان نمونه‌ای از تلاش جهادگونه این مجموعه است.

به گفته حاجی‌زمانی پروژه پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج فارس ساخت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) با تولید روزانه نزدیک به ۴۵ میلیون لیتر بنزین از جمله پروژه‌هایی بود که توانست کشور را از واردکننده بنزین به صادرکننده این کالای استراتژیک تبدیل کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز