خبرگزاری کار ایران

بازدید فرمانده کل سپاه از پژوهشگاه امام صادق (ع)/ رونمایی از سه عنوان کتاب

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۲۶۸

سه عنوان کتاب پژوهشی، تبیینی پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) در مراسمی باحضور فرمانده کل و نماینده ولی فقیه در سپاه رونمایی شد.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به شهر مقدس قم به همراه حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه از پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) بازدید کرد و در جریان روند اقدامات پژوهشی و تولیدات این مجموعه قرار گرفت.

فرمانده کل سپاه در جریان این بازدید از سه عنوان کتاب پژوهشی، تبیینی پژوهشگاه علوم اسلامی امام صادق (ع) شامل مکتب شهید سلیمانی (الگوی تربیتی مدیران جهادی و تمدن‌ساز)، "تمدن نوین اسلامی و ولایت فقیه" و "دلالت‌پژوهی سنن الهی در نظام تصمیم‌گیری سازمان" رونمایی کرد.

سلامی در حاشیه رونمایی از این آثار در جمع پژوهشگران و مدیران این مجموعه، با اشاره به تولیدات و دستاورد‌های پژوهشگاه امام صادق (ع) گفت: این پژوهشگاه در واقع زیربنای معرفت ما نسبت به رسالت بزرگی که بر عهده داریم را می‌سازد و طراوت و تازگی مطالب و تولیدات آن نشان می‌دهد که این مجموعه، ساکن نیست.

وی حسن کار این مجموعه را پویایی، روزآمدی و نوآوری در تولید محتوای غنی دانست و اظهار داشت: در تمام تولیدات این مجموعه نگاه حقیقت جویانه و واقع بینانه نسبت به مسائل روز دیده می‌شود.

فرماده کل سپاه ادامه داد: اقدامات و فعالیت‌های پژوهشگاه امام صادق (ع) در واقع آن را تبدیل به ذخیره گرانقیمتی از مجموعه دانشگاه، معارف، تعالیم، اصول و ارزش‌هایی کرده که در مسیر حرکت، پیشرفت و توسعه مورد نیاز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز