خبرگزاری کار ایران

در قالب یک تفاهم‌نامه منعقد شد؛

همکاری دانشگاه صنعتی امیرکبیر با سیمان سپاهان

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۰۸۵

دانشگاه صنعتی امیرکبیر و صنعت سیمان سپاهان، تفاهم نامه همکاری در راستای تولید محصولات دانش محور، منعقد کردند.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، این تفاهم نامه در راستای بکارگیری دانش محققان دانشگاه برای رفع نیاز صنعت سیمان سپاهان، خصوصا ساخت قطعات مورد نیاز، منعقد شده است. 

از آنجایی که دانشگاه صنعتی امیرکبیر تجربه‌های پژوهشی- صنعتی و منابع انسانی متخصص بسیاری در حوزه‌های فنی مهندسی دارد و در زمینه صنعت سیمان قبلا قطعات مختلفی را تولید و به صنعت تحویل داده است، در زمینه صنعت سیمان این تفاهم نامه را با شرکت سیمان سپاهان اصفهان، منعقد کرده است. 

در این تفاهم نامه دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای همکاری و مشارکت در اجرای پروژه‌های صنعتی، ساخت قطعات مورد نیاز و مهندسی معکوس قطعات مورد نیاز صنعت سیمان اعلام آمادگی کرده است. 

این تفاهم نامه همکاری به امضای سیدرضا غفاریان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و  عباسعلی معینیان مدیر صنعت سیمان سپاهان رسید. 

مدت این تفاهم نامه از تاریخ امضاء و مبادله به مدت ۲ سال شمسی می‌باشد و در صورت نیاز و توافق طرفین تمدید آن امکانپذیر خواهد بود. در صورت اتمام مدت اعتبار وعدم تمدید آن، تمامی تعهدات پذیرفته شده براساس اسناد الزام‌آور توسط طرفین اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز