خبرگزاری کار ایران

توقیف یک فروند شناور حامل ۱۸ دستگاه ماینر قاچاق در آب‌های جزیره قشم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۰۰۴۶

دادستان عمومی و انقلاب قشم از توقیف یک فروند شناور حامل ۱۸ دستگاه ماینر قاچاق در آب‌های جزیره قشم خبر داد.

به گزارش ایلنا، امیدمهدوی مجد دادستان عمومی و انقلاب قشم از توقیف یک فروند شناور حامل ۱۸ دستگاه ماینر قاچاق در آب‌های جزیره قشم خبر داد و گفت: در راستای مأموریت محوله، ناوگروه دریابانی مستقر در این جزیره حین پایش و حراست از مرز دریایی کشورمان، ضمن شناسایی یک فروند شناور حامل ۱۸ دستگاه ماینر قاچاق، نسبت به توقیف آن اقدام کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب قشم تصریح کرد: ۲ سرنشین این شناور نیز دستگیر شده اند که جهت تکمیل روند تحقیقات و سیر مراحل قانونی در بازداشت به سر می برند.

وی همچنین گفت: مأموران موفق شدند در جریان بازرسی از شناور مذکور، ۲۰ دستگاه فن ماینر به همراه متعلقات آن را نیز کشف و ضبط کنند.

مهدوی مجد خاطرنشان کرد: استخراج ارز دیجیتال تابع قوانین و مقررات خاصی است که متقاضیان آن تنها با دریافت مجوز و استفاده از برق با تعرفه مشخص می‌توانند در این خصوص اقدام کنند.

دادستان عمومی و انقلاب قشم یادآور شد: با توجه به مأموریت ابلاغی از سوی دستگاه قضایی استان در راستای صیانت از حقوق عامه و حفظ بیت‌المال و با هدف بهره مندی یکسان همه مردم از حامل‌های انرژی خصوصاً برق ضمن اعمال نظارت مستمر و پایش دقیق به منظور جلوگیری از استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال، با ناقضان قانون و متخلفان به شدت برخورد خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز