خبرگزاری کار ایران

نادعلی در صحن شورا تاکید کرد:

جلوگیری از ساخت‌وساز غیرمجاز در منطقه پنج پایتخت

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۹۶۴۱

سخنگوی شورای شهر گفت: شورای اسلامی شهر تهران با ساخت و ساز غیرمجاز به صورت جدی مقابله می‌کند.

به گزارش ایلنا، علیرضا نادعلی سخنگو و نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران نود و نهمین جلسه شورا طی تذکری اظهار کرد:  اعضای شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم بارها نسبت به موضوع ساخت و ساز غیر مجاز تذکر دادند موضوعی که اگر رخ دهد می تواند برای نسل آینده در شهر تهران مشکل ساز شود.

وی افزود: در همین زمینه گزارشی به بنده رسید که در منطقه پنج شهرتهران در مورد اراضی «مراد آباد» که اراضی ملی است و در حریم واقع هستند که با توجه به غفلت در گذشته دو میلیون و صد و شصت هزار متر مربع به صورت رسمی به مردم واگذار شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد:  در این مدت عده ای سودجو به شهروندان در همین اراضی وعده ساخت و ساز دادند و بارها سر همین موضوع درگیری رخ داده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه با مصوبه شورای تامین و کمک دادستان تهران  و همراهی نیروی انتظامی روز پنجشنبه با ۶۰۰ نفر که شامل ۲۰۰ نفر از نیروی انتظامی و ۴۰۰ نفر نیروی اجرایی اقدام به تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز کردند.

نادعلی تاکید کرد: شهرداران مناطق بدانند که شورای اسلامی شهر تهران در دوره ششم از هر مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز  حمایت می کند و نباید ساخت و ساز غیر مجاز در تهران رخ دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز