خبرگزاری کار ایران

نظری خانقاه:‌

شکایت دستگاه‌ها از نمایندگان ذبح آزادی بیان در مجلس است/ چرا صدا و سیما فقط ۴ کارشناس دارد؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۷۳۱۷

نماینده مردم خلخال در مجلس گفت: صدا و سیما چرا فقط ۴ کارشناس دارد که در تمامی مسائل اظهارنظر می‌کنند، چرا فقط افرادی دعوت می‌شوند که با دوقطبی سازی جامعه نفرت پراکنی می‌کنند.

به گزارش ایلنا، سیدغنی نظری خانقاه در  جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲۴ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود با بیان اینکه مجلس در حوادث اخیر جلساتی داشته ولی کافی و وافی نبوده، گفت: باید مشخص شود که ریشه این اعتراضات سیاسی، اقتصادی یا اجتماعی است و این موضوع باید مورد مداقه جدی قرار گیرد.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با یادآوری اینکه اصل ۸۶ قانون اساسی به نمایندگان اجازه داده تا در تمامی موارد اظهارنظر کنند، افزود: وقتی دستگاه‌ها پس از این اظهارنظرها به هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان نامه ارسال و شکایت می‌کنند، این مسئله ذبح آزادی بیان در مجلس است.

وی یادآور شد: دستگاه‌های فرهنگی که بودجه‌های بسیاری در کشور دریافت می‌کنند و خروجی مناسبی ندارند، در حوادث اخیر پاسخگو باشند. صدا و سیما با بودجه هزاران میلیاردی و با ۳۰ هزار پرسنل چقدر مخاطب و تأثیرگذاری در کشور دارد.

نظری خانقاه تأکید کرد: صدا و سیما چرا فقط ۴ کارشناس دارد که در تمامی مسائل اظهارنظر می‌کنند، چرا فقط افرادی دعوت می‌شوند که با دوقطبی سازی جامعه نفرت پراکنی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز