خبرگزاری کار ایران

یک فعال صنفی پرستاران:

پانزده سال صبر کردیم بازهم ما را سر می‌دوانید؟!

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۹۷۱

یک فعال صنفی پرستاران از تاخیر در اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، اجرای قانون تعرفه‌گذاری پرستاری بازهم به تعویق افتاده است؛ معاون پرستاری وزارت بهداشت در این رابطه گفته است: قرار بود اجرای قانون تعرفه‌گذاری برای خدمات پرستاری و افزایش حقوق پرستاران تا پایان شهریور عملیاتی شود اما دو هفته‌ای به تاخیر افتاده و امیدواریم در چند هفته آینده نهایی شود.

پرستاران از تاخیر مجدد کار و وعده‌ها برای چند هفته آینده انتقاد دارند؛ سیدجواد توکلی (فعال صنفی کادر درمان) در این رابطه می‌گوید: ما پرستاران پانزده سال تمام صبر کرده‌ایم ظاهراً هنوز هم این صبر باید ادامه داشته باشد چون ما را سرمی‌دوانند.

او ادامه می‌دهد: این دو هفته هم روی پانزده سالی که قانون را زمین گذاشتید؛ اما سوال این است که چرا مدام وعده می‌دهید و اجرا نمی‌کنید، وعده‌ی اول دیماه ۱۴۰۰، بعد وعده‌ی اول فروردین ۱۴۰۱ و بعدتر بازهم وعده‌ی اول شهریور ۱۴۰۱؛ حالا هم که می‌گویید بازهم دو هفته یا چند هفته منتظر بمانید!

به گفته توکلی، اینهمه انتظار آن هم برای تعرفه گذاری‌ای که مطلوب پرستاران نیست و ساخته پرداخته‌ی وزارت بهداشت با برخی مقامات نظام پرستاری است، اصلاً عادلانه نیست.

او ادامه می‌دهد: قانون را پانزده سال کنار گذاشتند؛ حالا آمده‌اند یک نسخه‌ی ابتر از قانون را دست گرفته‌اند و مدام وعده می‌دهند اجرا می‌شود؛ بعد می‌گویند چند هفته منتظر باشید؛ چرا فکر می‌کنند می‌توانند جامعه‌ی پرستاری کشور را در خوف و رجا نگه دارند؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز