خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل تاکسیرانی تبریز:

گشت‌ها و بازرسی‌های نامحسوس تاکسیرانی تبریز افزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۹۳

سازمان تاکسیرانی در کنار تقویت و افزایش ساعات کاری ۷ گشت نظارتی فعلی خود، با بسیج و ساماندهی بازرسان نامحسوس، به دنبال افزایش نظارت های فراگیر است که این امر با مأموریت دادن به تعدادی از کارمندان و بازرسان سازمان در ساعات غیر اداری محقق شده است.

ایلنا: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز از افزایش گشت ها و اکیپ های نظارت و بازرسی محسوسو نامحسوس این سازمان خبر داد.
به گزارش خبرنگار ایلنا رحمان ایمانی نژاد این اقدام را در راستای ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان، خدمات رسانی مطلوب و نیز برخورد با برخی تخلفات احتمالی رانندگان اعلام کرد و گفت: سازمان تاکسیرانی در کنار تقویت و افزایش ساعات کاری ۷ گشت نظارتی فعلی خود، با بسیج و ساماندهی بازرسان نامحسوس، به دنبال افزایش نظارت های فراگیر است که این امر با مأموریت دادن به تعدادی از کارمندان و بازرسان سازمان در ساعات غیر اداری محقق شده است.
وی افزود: این بازرسان در قالب مسافران درون شهری اقدام به بررسی و نظارت بر روند خدمات رسانی تاکسیرانان و نحوه تعامل آنان با شهروندان در موضوعاتی چون نظارت بر روند اخذ کرایه های قانونی، نحوه برخورد با شهروندان و نیز فعالیت دربستی یا گردشی تاکسیرانان نموده و گزارش های لازم در این خصوص را به این سازمان ارایه خواهند داد تا با رانندگان متخلف برابر مقررات و قانون برخورد شود.
ایمان نژاد تصریح کرد: با اعمال نظارت ها و بازرسی های محسوس و نامحسوس به دنبال ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان از خدمات این سازمان هستیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز