خبرگزاری کار ایران

جزئیات مراسم یوم الله ۱۳ آبان اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۶۵۷۷

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان ورامین گفت: امسال روز جمعه ساعت ۱۰ صبح از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان امام خمینی (ره) و سپس مکان تجمع در مسجد جامع تاریخی ورامین می باشد و در بخش جواد آباد و منطقه خیرآباد نیز راهپیمایی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، جلسه ستاد برگزاری مراسم یوم الله ۱۳ آبان شهرستان ورامین ظهر پنجشنبه ۲۱ مهرماه با حضور امام جمعه موقت ورامین، امام جمعه خیرآباد ، معاون فرماندار، شهردار، بخشداران مرکزی و جوادآباد ، مسئولان و نمایندگان دستگاه ها و فعالان مردمی در ساختمان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان ورامین برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این جلسه طی سخنانی خاطر پنشان کرد: تا زمانی که ما به مبانی انقلاب پایبند باشیم، فتنه و فتنه گر در مقابله با اسلام و انقلاب حضور دارند و ما باید با هوشیاری و آگاهی خودمان در این بزنگاه ها نقشی مثمر ثمر را ایفا کنیم.

وی افزود: با توجه به حوادث اخیر، مراسم ۱۳ آبان امسال مهم تر از سال های گذشته است و با توجه تحرکات دشمنان و آشوبگران و حمایت آمریکا و استکبار جهانی از این جریان باید پاسخی کوبنده را به جنگ روانی دشمنان بدهیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به برنامه ریزی صورت گرفته در مورد این روز بزرگ بیان کرد: مراسم امسال با آغاز هفته بسیج دانش آموزی آغاز می گردد و می توان با تببین جنایات آمریکا برای دانش آموزان، دانشگاهیان و حوزویان ذهن جوانان را با فلسفه استکبار ستیزی و شعار مهم و همیشه زنده مرگ بر آمریکا آشنا نماییم.

وی در خصوص برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان در شهرستان ورامین اظهار کرد: امسال روز جمعه ساعت ۱۰ صبح از میدان امام حسین (ع) به سمت میدان امام خمینی (ره) و سپس مکان تجمع در مسجد جامع تاریخی ورامین می باشد و در بخش جواد آباد و منطقه خیرآباد نیز راهپیمایی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمودی در پایان سخنان خود برگزاری یادواره شهدای دانش آموز ، دیدار با خانواده شهدای دانش آموز و معرفی این عزیزان در سطح مدارس، برگزاری مراسم کارگری در کارخانجات، تولید محتوا با موضوع جنایات آمریکا، فضاسازی شهری ، نواختن زنگ استکبار ستیزی در مدارس، برگزاری نشست های آزاد اندیشی در دانشگاه ها ، پویش استکبار ستیزی در فضای مجازی، برگزاری مسابقات ورزشی، فرهنگی و...، حضور راویان جریان استکبار ستیزی در مساجد و مکان های فرهنگی، راه اندازی ایستگاه های فرهنگی، هنری در مسیر راهپیمایی، تجلیل از دانش آموز برتر دختر در حوزه حجاب و عفاف، برگزاری مراسم در روستاها، را بعنوان اهم مراسم های این ایام عنوان کرد.

حسین فخاری معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ورامین هم در این جلسه گفت: نقش ۱۳ آبان در اتفاقات امسال بسیار برجسته است و با توجه به سوء استفاده دشمنان از ضمیر پاک دانش آموزان ما باید از نقش این نوجوانان و جوانان بیشتر در اجرای این برنامه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بهره گیری نماییم.

وی افزود: بهره گیری از شخصیت های محبوب دانش آموزان در نشست ها و برنامه های پیش بینی در سطح مدارس مثمرثمر خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز