خبرگزاری کار ایران

در دیدار با رئیس مرکز بین المللی توسعه سیاست های مهاجرتی مطرح شد؛

انتقاد ایران از اِعمال استانداردهای دوگانه دولت‌های غربی درخصوص مهاجرین

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۶۸۷

مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه از بی توجهی نهادهای بین المللی و اِعمال استانداردهای دوگانه توسط دولت‌های غربی در خصوص مهاجرین انتقاد کرد.

به گزارش ایلنا، در دیدار علیرضا محمودی، مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه با مایکل اشپیندلگر، رئیس مرکز بین المللی توسعه سیاست های مهاجرتی که امروز در وین انجام شد، مسائل مهم ‌مورد علاقه دو طرف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این دیدار، مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه با اشاره به هزینه هایی که در طول چهار دهه گذشته ایران برای بیش از پنج میلیون اتباع افغانستان متحمل شده و بار سنگینی که این موضوع بر اقتصاد ایران تحمیل کرده است، بر عزم و اراده ایران و همچنین تاکیدات موکد مسئولین کشور برای رسیدگی به امور مهاجران افغان، به ویژه در زمینه نیازهای آموزشی و بهداشتی آنان تاکید کرد. 

وی از بی توجهی نهادهای بین المللی و اِعمال استانداردهای دوگانه توسط دولت‌های غربی در خصوص مهاجرین انتقاد کرد.

مایکل اشپیندلگر هم با تاکید بر لزوم توسعه همکاری ها با ایران و توجه به جایگاه مهم ایران در مدیریت مهاجرت، خواستار توسعه گفت وگوها و همکاری های مشترک شد.

در این دیدار طرفین برای تداوم گفت وگوها درخصوص مسائل چندوجهی مهاجرت توافق کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز