خبرگزاری کار ایران

باقری در جمع ایرانیان مقیم مجارستان:

دولت، تضییع حقوق ایرانیان در هیچ نقطه از جهان را برنمی‌تابد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۱۵۸

معاون سیاسی وزارت امور خارجه هوشیاری ایرانیان خارج از کشور را عامل کلیدی در ناکارآمدی بسیاری از رویاهای تعبیرنشدنی بدخواهان ایران اسلامی قلمداد کرد و افزود: دولت تضییع حقوق ایرانیان در هیچ نقطه ای از جهان را بر نمی تابد.

به گزارش ایلنا، علی باقری در دیدار با ایرانیان مقیم مجارستان ضمن تاکید بر نقش و جایگاه ایرانیان خارج از کشور در معرفی فرهنگ و تمدن ایرانی اسلامی، از جامعه ایرانیان به عنوان سرمایه ارزشمند و تاثیرگذار در بیان واقعیت های پیشرفت و توسعه جمهوری اسلامی ایران یاد کرد و افزود: یکی از اهداف و مسؤولیت های دستگاه سیاست خارجی حمایت از حقوق ایرانیان و ایجاد تسهیلات برای ارتباط پیوسته و پایدار آنها با سرزمین مادری است.

معاون سیاسی وزارت امور خارجه در ادامه، هوشیاری ایرانیان خارج از کشور را عامل کلیدی در ناکارآمدی بسیاری از رویاهای تعبیرنشدنی بدخواهان ایران اسلامی قلمداد کرده و در این میان نقش نخبگان به‌ویژه دانشجویان را بسیار مهم توصیف و تاکید کرد: ایرانیان خارج کشور امتداد اقتدار و اعتلای ایران اسلامی در گستره گیتی هستند.

باقری با اشاره به نقش شورای عالی ایرانیان خارج از کشور، یکی از مسئولیت های وزارت امورخارجه را پیگیری و رسیدگی سریع به مشکلات ایرانیان و افزایش حمایت های کنسولی از آنها بیان و اظهار کرد: دولت، تضییع حقوق ایرانیان در هیچ نقطه از جهان را برنمی‌تابد و از همه ظرفیت‌ها برای استیفای حقوق ایشان استفاده کرده و همه ابزارهای حقوقی و سیاسی را برای تامین حقوق ایشان به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز