خبرگزاری کار ایران

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

آحاد ملت پشتیبان و دوستدار نیروهای مسلح هستند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۳۶۳

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش تاکید کرد: آحاد ملت پشتیبان و دوستدار نیروهای مسلح هستند، چراکه این نیروها اعم از ارتش، سپاه و فرماندهی انتظامی کشور بیش از چهار دهه در مقاطع حساس حافظ جان و مال مردم و پاسدار این آب و خاک بوده‌اند.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ علیرضا الهامی در مراسم صبحگاه عهد سربازی که همزمان با تمامی یگان‌های این نیرو در ستاد پدافند برگزار شد، گفت: فرآیند تمدن‌سازی نوین اسلامی و مهدوی مستلزم توانایی نیروهای مسلح برای برقراری امنیت و دفاع از کیان مردم است.

وی با تأکید بر اینکه امروز که دشمنان خود را در توطئه‌های گذشته ناکام می‌بینند، به جنگ ترکیبی روی آورده‌اند، اظهار داشت: دشمنان برای مقابله با انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران با استفاده از ابزارهای فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و رسانه‌ای تلاش می‌کنند که با استفاده از نبرد فرهنگی و دیکتاتوری رسانه‌ای و ناامیدسازی ملت ایران و به ویژه جوانان، انقلاب را از پشتیبانی مردم محروم و نظام اسلامی را به خیال خام خود به فروپاشی نزدیک کنند.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ادامه داد: آحاد ملت پشتیبان و دوستدار نیروهای مسلح هستند، چراکه این نیروها اعم از ارتش، سپاه و فرماندهی انتظامی کشور بیش از چهار دهه در مقاطع حساس حافظ جان و مال مردم و پاسدار این آب و خاک بوده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز