خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

بازار آب بهره‌وری آب در قزوین را افزایش می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۲۴۸

استاندار قزوین گفت: درحال حاضر در وضعیت نامناسبی در نحوه مدیریت آب قرار گرفته‌ایم و بازار آب حتی اگر منجر به صرفه جویی نشود به طور قطع منجر به افزایش بهره وری آب خواهد شد و این موضوع دال بر مفید بودن بازار آب است.

به گزارش ایلنا، محمدمهدی اعلایی در جلسه شورای حفاظت از منابع آب استان قزوین اظهار کرد: موضوع آب امروز به یکی از مسائل دنیا تبدیل شده است و حتی در کشورهای پر آب دنیا هم گرفتاری‌هایی ایجاد کرده است، به همین دلیل باید فضای پیش رو برای مدیریت مصرف و برنامه ریزی برای تولید آب به صورت مدبرانه‌تر دنبال شود.

استاندار قزوین افزود: ارتقاء بهره‌وری آب و مدیریت آب جزء دستورکارهای جدی استان است که نمونه بارز این دستورکار اجرای طرح انتقال آب سد طالقان به آبیک بود و باید این طرح‌ها ادامه دار باشد.

وی عنوان کرد: سد نهب و بالاخانلو جزء پروژه‌های محوری و کلیدی کشور در زمینه آب هستند و در کنار این دو پروژه بزرگ، پروژه‌های دیگر هم در زمینه آب در حال پیگیری است.

نماینده عالی دولت در استان قزوین اضافه کرد: در استان قزوین هیچ نقطه‌ای که ظرفیتی برای ارتقاء تولید و مصرف آب باشد، مغفول نمانده است و طرح‌های مختلفی به شکل جدی مورد پیگیری است که یکی از آن‌ها بازار آب است.

وی اظهار کرد: با اجرای بازار آب، سیاست گذاری در حوزه آب قابلیت خط و مشی گذاری پیدا می‌کند، البته برای اجرای هر چه بهتر این طرح از دیدگاه‌ها و  نظرات مختلف استفاده می‌کنیم و در این زمینه هیچ گونه مشکلی وجود ندارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز