خبرگزاری کار ایران

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور عنوان کرد:

حرکت به سمت نگاه کلان به حوزه فرهنگ در سطح کشور

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۰۰۶۰

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: از نگاه بخشی و مجزا از هم به سمت نگاه کلان در حوزه فرهنگ در حال حرکت هستیم و این امر می‌تواند تاثیرگذار باشد و شورای فرهنگ عمومی در این امر نقش مهمی را بر عهده دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سید مجید امامی در اجلاسیه عمومی شورای فرهنگ عمومی که صبح امروز در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، گفت: یکی از اولویت‌های جدی دولت نگاه زیست بوم گرایانه است و تا استان قزوین و هر استانی را نشناسیم نمی‌توانیم آن را مدیریت کنیم.

دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور ادامه داد: اگر ساختار و قاعده داریم باید مسئولان به دبیر شورای فرهنگ عمومی که مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی است پاسخگو باشند.

وی بیان کرد: شورای فرهنگ عمومی شورای تامین فرهنگ است و باید مسئولین نسبت به آن غیرت داشته باشند، فرهنگ عمومی مدیریت فرهنگی را به عهده می‌گیرد که این امر با فهم اصالت‌ها و رصد نوپدیدها امکانپذیر است.

این مسئول افزود: امیدواریم با عزمی که در دولت‌ها رخ داده توجه داشته باشند و باید مصوبات هم ضمانت اجرایی داشته باشد و نظام برنامه ریزی استان هم هوشمند باشد و در آن به این امر توجه شود که مصوبات شورای فرهنگ عمومی در دستگاه‌ها اجرا شده و دو درصد هزینه‌ها به حوزه فرهنگ اختصاص داده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز