خبرگزاری کار ایران

نوسان قیمت مشعل گازی در سال های اخیر

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۵۲۱۳

در بسیاری از موتورخانه ها و مراکز صنعتی از مشعل های گازی استفاده بسیار زیاد و گسترده ای می شود که وظیفه این دستگاه نیز تولید گرما و حرارت مداوم می باشد.

در برخی از موارد برای سرعت بخشیدن به کار نیاز است تا محصولی مانند مشعل گازی دستی کوره اتمسفر را به کار برید که به نوعی می باشد که این فرایند را به درستی برای شما به اتمام می رساند. کاربد اصلی این محصولات همچون مشعل صنعتی به گونه ای است که بیشتر به درد موارد صنعتی می خورد و موضوعی که می تواند این ادعا را ثابت کند قدرت باور نکردنی از این دستگاه کوچک است.

قطعاتی که درون آن به کار رفته است که امکان را به شما می دهد تا در کوتاه ترین زمان ممکن به گرمایی که مد نظرتان است برسید. در بخش ذوب فلزات و با حتی شکل دادن به آنها شما نیازمند کوره هایی می باشید که دما مورد نظر را برای شما فراهم کند و چه محصولی بهتر از مشعل گازی می تواند این کار را برای شما انجام دهد. در ادامه با آراد برندینگ همراه باشید.

ویژگی خاصی که این محصول دارد با توجه به اسمی که دارد قابل حمل می باشد و هر زمانی که شما نیازمند به استفاده از آن شدید با اقدامات ساده ای می تواند مقدمات کار را فراهم نمایید. درون این محصول قطعه ای تعبیه شده است که گرما و شعله را با فشار به سمت جلو می راند و باعث می شود تا نتیجه ی بهتری حاصل شود. هنگام کار کردن باید نکات ایمنی را رعایت نمایید تا موجب بروز حادثه نشود.

ابعاد و اندازه های مختلفی برای این محصول به کار برده شده است و این موضوع می تواند در بخش تنوع باعث شود تا افراد زیادی علاقه مند به استفاده از آن گردند. شعله ی یکدست و یکنواخت بدون نوسان باعث می شود تا کاری که می خواهید با آن انجام دهید به شیوه ی صحیحی به اتمام برسد و نتیجه ی کار درست درآید.

 

مشعل گازی کوچک

در واقع باید گفت که موتورخانه ها بدون مشعل گازی یا هر نوع مشعل دیگری برای تولید گرما هیچ کاربردی ندارد. مشعلها در انواع گوناگون و در اندازه کوچک و بزرگ موجود می باشند که مشعلهای نوع گازی نسبت به سایر مشعلها بیشتر در ساختمانها استفاده می شود که به آنها مشعل گازسوز هم می گویند.

مشعل گازی کوچک در دو نوع اتمسفریک و دمنده دسته ‌بندی می‌ شوند که مشعلهای اتمسفریک بیشتر در پکیجهای دیواری و زمینی مورد استفاده قرار می‌ گیرند و ظرفیت آنها 150000 هزار می‌ باشد و مشعلهای دمنده دارای فن بوده و نسبت‌ به مشعلهای اتمسفریک بیشتر استفاده می‌ شوند.

نوسان قیمت مشعل گازی در سال های اخیر

رد روش تامین هوای اتمسفریک سوختها قابل اشتعال می باشند حرارت متنقل شده و طول شعله بسیار زیاد می باشد اما در روش تامین هوا به صورت دمنده شعله کوتاه و فشرده و حرارت کم است.

شیر قطع‌ کننده، فیلتر، شیر برقی، شعله بین، فن، دریچه دمپر، شعله پخش ‌کن الکتروموتور، رله کنترلی، پرشر سوئیچ، نشت ‌یاب، صفحه چرخش، الکترود جرقه و ترانس جرقه از اجزا و قطعات اصلی و مهمی هستند که یک مشعل را تشکیل می‌ دهند و وظیفه قطع و وصل نمودن گاز بر عهده شیر قطع‌ کننده می‌ باشد.

 

قیمت مشعل گازی

فروش مشعل گازی را می توانید در سایت های مختلف با بهترین قیمت انتخاب کنید قیمت مشعل های گازی با توجه به مدل ها و برند های مختلف متفاوت می باشند. احتراق سوخت ها بستگی به تنظیم دقیق سوخت و هوا می باشد.

هر چقدر نسبت سوخت و هوا با دقت بالایی تنظیم شود ، راندمان احتراق افزایش می یابد و به همین دلیل سوخت کمتری احتیاج دارد و قیمت مشعل گازی نیز بر اساس این کارکردها تعیین می شود.

نوسان قیمت مشعل گازی در سال های اخیر

تنظیم هوای مورد نیاز در مشعل های کوچک به وسیله دمپر دستی انجام می گیرد ولی در مشعل های بزرگ هوای مورد نیاز احتراق توسط دمپر اتوماتیک انجام می گیرد هر وقت عملکرد مشعل بیشتر از یک نوع سوخت باشد به این ها مشعل های دوگانه سوز یا مشعل های سه گانه سوز می گویند . تقریبا مشعل های دوگانه سوز با گازوئیل وگاز کار می کنند ولی مشعل های سه گانه سوز باید گرمکن مازوت داشته باشند.

مشعل های گازی یکی از پرکاربردترین تجهیزات در سیستم های حرارت مرکزی هستند برای انتخاب و تایید آن ها نیاز به اطلاعات فنی دارند ، با قیمت های مناسب به بازار عرضه می شوند و خیلی مورد استفاده قرار می گیرند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز