خبرگزاری کار ایران

هشدار آرتتا به بازیکنان آرسنال: از لیورپول نترسید!

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۷۷۷

سرمربی آرسنال قبل از بازی بزرگ مقابل لیورپول به ستاره‌های آرسنال هشدار داد.

به گزارش ایلنا، میکل آرتتا از تیم آرسنال خواسته است که وقتی بعدازظهر یکشنبه میزبان لیورپول هستند ترسی از خود نشان ندهند.

توپچی‌ها شروع فوق العاده‌ای در این فصل داشته‌اند و در 7 بازی از 8 بازی اول خود در لیگ پیروز شده اند. اما آن‌ها یک رکورد وحشتناک اخیر در برابر لیورپول دارند و در 5 بازی از 6 دیدار اخیر بین دو تیم در تمامی رقابت‍‌ها شکست خورده‌اند.

آرتتا قبل از مسابقه صحبت کرد و از بازیکنانش خواست که نتایج قبلی را از ذهن خود دور کنند و ثابت کنند که اکنون آماده رقابت با بهترین تیم کشور هستند.

او گفت: "برای پیروزی در این مسابقات باید باور داشته باشید که می‌توانید رقابت کنید. اگر آن مولفه را ندارید، پس ترس دارید، و ترس بدترین دشمن به خصوص در برابر تیم‌های برتر است، زیرا این همان چیزی است که آن‌ها از زمان زیادی فقط برای بردن مسابقات فوتبال استفاده می‌کنند. شما نمی‌توانید با هیچ کدام از این‌ها در بازی یکشنبه وارد شوید، همانطور که در زمان بازی با تاتنهام چنین کاری انجام ندادیم. لحظه‌ای که شتاب بگیرید و بتوانید حریف را تا جایی که ممکن است رها کنید، از نظر روانی بسیار مهم است."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز