خبرگزاری کار ایران

هفته نهم بوندسلیگا

دربی درکلاسیکر: حمله بایرن به خانه دورتموند برای طلسم‌شکنی

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۶۹۹

بوروسیا دورتموند در اولین بازی شب شنبه بوندسلیگا به مصاف بایرن مونیخ خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، این دو رقیب با 15 امتیاز از 8 بازی به درکلاسیکر می‌رسند و بایرن یک پله بالاتر از حریف امشب خود به دلیل داشتن تفاضل گل به طور قابل توجهی برتر است.

دورتموند علیرغم باخت دو بازی از سه بازی اخیر خود در لیگ، همچنان باید با اعتماد به نفس کامل به دیدار با بایرن برود، به این دلیل که در اواسط هفته در خارج از خانه مقابل سویا در لیگ قهرمانان اروپا پیروز شد.

جود بلینگهام، ملی پوش انگلیسی، که کاپیتان دورتموند در بازی با سویا بود، به اولین نوجوان تاریخ تبدیل شد که در سه بازی متوالی لیگ قهرمانان اروپا گلزنی می‌کند، یکی از بازیکنان موثر پس از شکست ناامیدکننده 3-2 آن‌ها در خارج از خانه مقابل کلن آخر هفته گذشته بود.

با توجه به فقدان فرم نسبی حریفان آینده خود در چند وقت اخیر، ترزیچ ممکن است احساس کند زمان آن فرا رسیده که دورتموند در مقابل وستفالن اشتادیون پر سر و صدا ظاهر شود و ثابت کند که آن‌ها برای ادامه مسیر در رقابت قهرمانی این فصل، آنچه لازم است را در اختیار دارند.

بایرن جمعه شب گذشته با غلبه بر بایرلورکوزن با نتیجه 4-0 به روند پیروزی‌ در بوندسلیگا بازگشت و لروی سانه، جمال موسیالا، سادیو مانه و توماس مولر هر کدام گلزنی کردند تا قدرت خط حمله قدرتمند باواریایی‌ها را به نمایش بگذارند.

شاگردان یولیان ناگلزمن سه شنبه شب با پیروزی 5-0 مقابل ویکتوریا پلژن، رکورد 100 درصدی خود در لیگ قهرمانان اروپا تا اینجای فصل را حفظ کردند و با شش امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا، رتبه نخست جدول رده بندی گروه C را در اختیار دارند.

با این حال، سفر بایرن به ورزشگاه دورتموند در روز شنبه ممکن است سخت‌ترین آزمون آن‌ها در این فصل باشد، و به طور بالقوه معیار دقیق‌تری برای اینکه آیا آن‌ها چهار بازی بدون برد در لیگ قبل از فیفا را پشت سر گذاشته‌اند یا خیر، ارائه می‌دهد.

از آنجایی که دو تا از با تجربه ترین رهبران آن‌ها یعنی مولر و جاشوا کیمیچ پس از مثبت شدن آزمایش کووید-19 در اوایل این هفته در دسترس نیستند کار یولیان ناگلزمان مقداری سخت‌تر می‌شود.

با این حال، با وجود بازیکنانی مانند سانه و مانه که اخیراً در فرم گلزنی بسیار خوبی به سر می‌برند، شکی نیست که تیم ناگلزمن توانایی نابود کردن هر حریفی را دارد و ممکن است درکلاسیکر را بهترین بازی برای رسیدن به مسیر پیروزی بدانند.

ترکیب احتمالی بروسیا دورتموند:

کوبل; مونیر، هوملس، اسچلاتربک، گوئریرو، بلینگهام، کان، اوزجان، آدیمی، برانت، مالن

ترکیب احتمالی بایرن مونیخ:

نویر، پاوارد، اوپامکانو، دی لیخت، دیویس، سابیتزر، گورتزکا، سانه، موسیالا، مانه، گنابری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز