خبرگزاری کار ایران

شورای نگهبان:

بیانات هوشمندانه رهبر انقلاب باردیگر نقشه‌های دشمنان را برملا کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۱۰۲

شورای نگهبان در بیانیه ای تاکید کرد: بیانات دقیق، عمیق و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در خصوص حوادث اخیر بار دیگر نقشه‌های دشمنان را برملا و صحنه فتنه‌انگیزی آنها در کشور را روشن کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، شورای نگهبان در بیانیه‌ای تاکید کرد: بیانات دقیق، عمیق و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در خصوص حوادث اخیر بار دیگر نقشه‌های دشمنان را برملا و صحنه فتنه‌انگیزی آنها در کشور را روشن کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانات دقیق، عمیق و هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در خصوص حوادث اخیر بار دیگر نقشه‌های دشمنان را برملا و صحنه فتنه‌انگیزی آنها در کشور را روشن کرد.

ملت شریف ایران و مسؤولان کشور، با سرلوحه قرار دادن بیانات آگاهی‌بخش معظم له که چراغ راه حرکت همگان در حوادث مختلف است، راه را بر فریبکاری دشمنان داخلی و خارجی مسدود خواهند کرد. در این میان نقش خواص، برجسته‌تر بوده و لازم است ضمن توجه کامل به وظایف خود، رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را تبیین کرده و در راستای تحقق آنها اقدامات عملی را در دستور کار قرار دهند.

شورای نگهبان ضمن تقدیر و حمایت قاطعانه از سخنان داهیانه مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای «مدظله العالی» و شکرگزاری به درگاه الهی برای نعمت وجود معظم له، از درگاه خداوند متعال، طول عمر بابرکت و توفیقات روزافزون ایشان را مسالت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز