خبرگزاری کار ایران

فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی:

دشمن بر روی ضعف‌های مدیریتی تمرکز می‌کند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۵۴۴

فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی: ضعف ما در حل مشکلات و مطالبات مردم باعث می‌شود تا دشمن با سوء استفاده، مطالبات مردم را به انحراف بکشاند.

به گزارش ایلنا، سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی صبح امروز (دوشنبه) در آیین آغاز سال تحصیلی این دانشگاه، با اشاره به حوادث اخیر در کشور اظهار داشت: زمانی اعتراض صورت می‌گیرد که جامعه با انباشت ناکارآمدی‌ها و ضعف مدیریت‌ها مواجه شود و وقتی چنین موضوعی حادث شود، دشمن بر روی آن‌ها متمرکز شده و با فشار بر ضعف‌ها آن‌ها را تبدیل به حوادث و مسائل اجتماعی می‌کند.

احمدی‌مقدم ادامه داد: به عبارت دیگر، ضعف ما در حل مشکلات و مطالبات مردم باعث می‌شود تا دشمن با سوء استفاده، مطالبات مردم را به انحراف بکشاند.

فرمانده دانشگاه عالی دفاع ملی در ادامه گفت: محوری‌ترین موضوع در مدیریت این دانشگاه و کشور انضباط است؛ لذا چنانچه نتوانیم انضباط را در این دانشگاه حاکم کنیم به‌طور حتم در بحث مدیریتی به جایی نمی‌رسیم؛ چون مهم‌ترین برهان و اثبات خداوند، نظم است.

وی اضافه کرد: ما در این دانشگاه علاوه بر اینکه نگاه‌مان بر دانش است، توانمندسازی برای ایفای نقش در مسئولیت‌های راهبردی را هم مد نظر داریم؛ تلاش برای کار و درک جمعی چندلایه و چندبعدی از جمله مهم‌ترین مواردی است که در این دانشگاه سعی داریم آن را به دانشجویان بیاموزیم.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه در قرآن ۳۹ بار به بلا و ابتلا اشاره شده است، افزود: این نشان می‌دهد که دشمن کارش دشمنی و فتنه‌گری است؛ لذا ما هم باید در برابر آن‌ها چاره‌اندیشی کنیم.

فرمانده داعا عنوان کرد: ما در دانشگاه همه تلاش خود را برای اصلاح فرآیند‌ها و روش‌ها انجام خواهیم داد تا تعلیم و تذهیب را در کنار هم داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز