خبرگزاری کار ایران

معاون اوقاف و امور خیریه لرستان:

هیچ‌گونه موقوفه قرآنی در لرستان ثبت نشده است

asdasd
کد خبر : ۳۲۹۵۴۱

معاون اوقاف و امور خیریه استان لرستان از واقفان خواست برای رفع مشکلاتی که دانشکده علوم و معارف قرآنی این استان با آن دست به گریبان هستند، اموال خود را به نام این دانشکده وقف کنند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا درخرم آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدجواد عباس‌زاده درجمع خبر نگاران ضمن بیان این‌که در لرستان هیچ‌گونه موقوفه قرآنی ثبت‌نشده است، افزود: انتظاری که از واقفین داریم این است که برای رفع مشکلاتی که دانشکده علوم و معارف قرآنی خرم‌آباد با آن دست به گریبان است اموال خود را به نام این دانشکده وقف کنند.

معاون اوقاف و امور خیریه با بیان این‌که اگر فعالیت‌های قرآنی در جامعه تقویت شود تمام معضلات فرهنگی که با آنها مواجه‌ایم از بین می‌روند، گفت: اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان با اختصاص یک باب ساختمان چهار طبقه به دانشکده علوم قرآنی در حد توان به این دانشکده کمک کرده است و از طرفی در قالب بودجه‌های فرهنگی نیز آمادگی کمک به انجام فعالیت‌های قرآنی ویژه دانشجویان آن وجود دارد.

وی با بیان این‌که دانشکده علوم قرآن خرم‌آباد با مشکل کمبود فضا مواجه است،تصریح کرد: ضرورت دارد مسئولان این دانشکده اهتمام بیشتری در راستای جذب اعتبارات مورد نیاز برای احداث ساختمان آموزشی علوم و معارف قرآن خرم‌آباد انجام دهند.

عباس‌زاده با تأکید بر این‌که ضرورت دارد که موقوفات جدید به‌سمت نیازهای جامعه هدایت شوند تا به‌ عنوان یک صدقه جاریه در راستای رفع مشکلات اثرگذاری بیشتری داشته باشند، اظهار کرد: قطعا اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان تمام توان خود را برای ادامه فعالیت این دانشکده در خرم‌آباد به‌کار می‌برد و اجازه انحلال آن‌ را نمی‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز