خبرگزاری کار ایران

نظارت کمیته امداد بر یک میلیون طرح اشتغال مددجویان

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۳۳۶۹

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد گفت: با هدف پایدارسازی و افزایش درآمد، در حال حاضر یک میلیون طرح اشتغال تحت نظارت و خدمات فنی و پشتیبانی کمیته امداد است.

به گزارش ایلنا، مرتضی فیروزآبادی در مراسم امضای تفاهم‌نامه کمیته امداد و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری با اشاره به مسئولیت کمیته امداد برای ایجاد ۵۰۰ هزار فرصت شغلی برای جامعه هدف در سال ۱۴۰۱ گفت: سال گذشته ۳۰۰ هزار اشتغال توسط این نهاد محقق شد.

وی با اشاره به نظارت کمیته امداد بر طرح‌های اشتغال مددجویان افزود: در حال حاضر یک میلیون طرح اشتغال تحت نظارت و خدمات فنی و پشتیبانی کمیته امداد هستند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد بر انجام مشاوره و آسیب‌شناسی برای طرح‌های اشتغال مددجویان با هدف تقویت و پایدارسازی این مشاغل تاکید کرد و ادامه داد: تجلی موفقیت مشاغل مددجویان، ارتقای سطح درآمد آنان است که با تزریق نوآوری و فناوری به پایداری و دوام بالاتر می‌رسد.

فیروزآبادی جریان دانش‌بنیان را اولویت کمیته امداد در حوزه اشتغال دانست و خاطرنشان کرد: استفاده از پهپاد کشاورزی برای مددجویان از نمونه‌های موفق در استفاده از محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه اشتغال‌زایی است.

وی برندسازی، بازاریابی و بسته‌بندی با کیفیت را ضرورت توسعه مشاغل تولید شده عتوان کرد و گفت: با رویکرد دانش‌بنیان باید از مشاغل مددجویان حمایت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز