خبرگزاری کار ایران

سویا صفر - اتلتیکو مادرید 2 / سیمئونه مچ لوپتگی را خواباند

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۹۶۸

اتلتیکومادرید موفق شد در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لالیگا اسپانیا سویا را شکست دهد.

به گزارش ایلنا، دیدار دوتیم سویا و اتلتیکومادرید در چارچوب هفته هفتم رقابت‌های لالیگا اسپانیا از ساعت ۲۰ در ورزشگاه رامون سانچز پیس‌خوان برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر صفر اتلتیکو به پایان رسید.

اتلتیکو که با ۱۰ امتیاز در رده هفتم جدول بود فصل خیلی ایده‌الی ندارد و در لیگ اصلا خوب نبود. آن‌ها در ۵ بازی آخر دو برد برابر سلتا و پورتو، ۲ شکست برابر لورکوزن و رئال و یک تساوی برابر سوسیداد ثبت کرده بودند ولی توانستند با این پیروزی شرایطشان را در جدول بهتر کنند.

سویای پرستاره لوپتگی اما بسیار بد بوده و برخلاف انتظارات، این روزها با ۵ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول لالیگا جای دارد. آن‌ها در ۵ بازی آخر خود البته بهتر شده‌ و ۲ تساوی برابر ویارئال و کپنهاگن، یک برد برابر اسپانیول و دو شکست برابر منچستر سیتی و بارسا داشته‌اند و با این شکست خانگی لوپتگی یک قدم به اخراج نزدیک تر شد.

نکته جالب درباره تقابل‌های رودروری دو تیم اینکه در ۵ بازی آخر، ۲ تساوی، ۱ پیروزی برای اتلتیکو و دو برد برای سویا ثبت شده بود. در مجموع ۲۸ تقابل دو تیم در سالیان اخیر اما این اتلتیکو است که با ۱۰ برد در برابر تنها ۶ برد سویا دست بالا را داشت که این عدد به ۱۱ رسید.

در این دیدار مارکوس یورنته در دقیقه ۲۹ و آلوارو موراتا در دقیقه ۵۷ برای اتلتیکو گلزنی کردند.

با این نتیجه اتلتیک با ۱۳ امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفت و در مقابل ۵ امتیاز در رتبه شانزدهم ایستاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز