خبرگزاری کار ایران

سویا یک - اتلتیکو مادرید صفر؛ هدیه شاگردان لوپتگی به رئال مادرید و بارسلونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۴۶۳

روخی بلانکوس در دیدار خارج از خانه مقابل سویا شکست خورد.

به گزارش ایلنا، از چهارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لالیگا، دو تیم سویا و اتلتیکومادرید از ساعت 23:30 یک شنبه شب در ورزشگاه رامون سانچز پیزخوان به مصاف هم رفتند. این دیدار برای اتلتیکومادرید، بارسلونا و رئال از اهمیت بسیار بالایی برخورددار بود. شاگردان سیمئونه می‌توانستند با کسب پیروزی در این دیدار فاصله خود را با رئال مادرید به 6 امتیاز افزایش دهند.

سویا در نیمه اول بدون شک، تیم برتر زمین بود. شاگردان لوپتگی در دقیقه 8 صاحب یک ضربه پنالتی شدند، اما یان اوبلاک موفق شد ضربه لوکاس اوکامپوس را مهار کند. سویا فشار زیادی را برای رسیدن به گل در نیمه اول به مهمان وارد کرد، اما درخشش اوبلاک باعث شد تا دروازه اتلتیکومادرید در این نیمه بسته باقی بماند.

شاگردان سیمئونه در نیمه دوم برخلاف نیمه اول، دیگر تیم دست و پا بسته‌ای نبودند. آن‌ها در 15 دقیقه ابتدایی از نظر مالکیت تیم برتر میدان بودند. در دقیقه 70 مارکوس آکونا گل اول سویا را به ثمر رساند تا هواداران بارسلونا و رئال مادرید خوشحال شوند. بعد از این گل، اتلتیکومادرید برای رسیدن به گل تساوی و گرفتن حداقل یک امتیاز، حملات پراکنده‌ای طراحی کرد، اما هیچ کدام ثمر بخش نبود تا میزبان، 3 امتیاز را مال خود کند.

با این نتیجه، اتلتیکومادرید 66 امتیازی باقی ماند و با 3 امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید و 4 امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا در صدر جدول قرار دارد. بارسلونا در صورت پیروزی در دیدار دوشنبه شب مقابل وایادولید، می‌تواند فاصله خود را به یک امتیاز کاهش دهد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز