خبرگزاری کار ایران

تجهیز پایانه های گردشگری شهید حقانی، نخل ناخدا و جزیره هرمز

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۵۶۵

توافقنامه همکاری سه جانبه در جهت ایجاد و توسعه زیرساخت ­های مسافری و گردشگری دریایی در استان هرمزگان در محل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به امضا رسید.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، طی مراسمی بمناسبت هفته گردشگری و با حضور رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی و سید عزت ­الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و مهدی دوستی استاندار هرمزگان، توافقنامه همکاری سه جانبه در جهت ایجاد و توسعه زیرساخت ­های مسافری و گردشگری دریایی در استان هرمزگان در محل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به امضا رسید.

بر اساس این توافق سه جانبه، وزراتخانه های میراث فرهنگی و گردشگری، راه و شهرسازی و کشور متعهد شده اند، زیرساخت های بندری و دریایی و تسهیلگری در فرآیند صدور مجوزهای تاسیسات و سازه های آبی با محوریت و اولویت توسعه دریایی محدوده بخش غربی بندر شهید حقانی و بنادر هرمز و نخل ناخدا را فراهم کنند و اقدمات لازم را در جهت اجرای سریع این پروژه ها در استان هرمزگان، به عمل آوردند.

اسکله نخل ناخدای بندرعباس بیش از 8 سال است که پس از میلیاردها تومان هزینه ساخت توسط سازمان بنادر و دریانوردی به حال خود رها شده و بسیاری از تجهیزات فلزی مربوط به روشنایی و گیت‌های ورودی و سیم و ... آن توسط سارقان، دزدیده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز