خبرگزاری کار ایران

پوگبا: بازگشت به یونایتد آنطور که می‌خواستم پیش نرفت

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۲۴۷۰

پل پوگبا اصرار دارد که به باشگاه یوونتوس تعلق دارد.

به گزارش ایلنا، پل پوگبا اعتراف کرد که دومین دوره او در منچستریونایتد طبق برنامه پیش نرفت و دلایل پیوستن خود به یوونتوس را توضیح داد.

هافبک فرانسوی در دوران حضورش با شیاطین سرخ قهرمان جام جهانی شد، اما برای فرم و آمادگی جسمانی در سطح باشگاهی تلاش خاصی نکرد و در نهایت در تابستان 2022، اولدترافورد را به عنوان بازیکن آزاد ترک کرد.

این بازیکن 29 ساله که با بازگشت به انگلیس با 89 میلیون پوند (97 میلیون دلار) در سال 2016 به گران‌ترین بازیکن جهان تبدیل شد، اذعان می‌کند که انتظارات را برآورده نکرده است اما مصمم است دوباره جرقه‌ای را در تورین به عنوان یک محیط آشنا کشف می‌کند.

پوگبا به GQ Italia گفته: «من دوست دارم فکر کنم و بگویم این قلب من بود که تصمیم گرفت به یوونتوس بازگردم. همچنین شاید زمان مناسبی برای بازگشت به اینجا بود. سه سال گذشته در منچستر، آنطور که پیش بینی می‌کردم، آنطور که می‌خواستم پیش نرفت، این یک معما نیست. یوونتوس دو سال را بدون اسکودتو پشت سر گذاشته است. چالش خوبی برای هر دوی ما بود و شاید زمان مناسبی بود که دور هم جمع شویم و تلاش کنیم جایگاه واقعی خود را پس بگیریم: من و یوونتوس. می‌دانم که این پیراهن بسیار خاص است. بهترین هایم را به نمایش می‌گذارم. ما با این تیم تاریخ خوبی ساختیم که حتی زمانی که آن را ترک کردم هرگز آن را فراموش نکردم. بازگشت به اینجا برای من همیشه دلیلی است برای فشار بیشتر و تشویق خودم برای انجام کارهای خوب. من هرگز شک نداشتم که این(پیراهن) متعلق به من است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز