خبرگزاری کار ایران

نصیری: سایپا بهترین تیم لیگ یک امسال است/ هیچ بهانه ای برای صعود نکردن نداریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۹۷۷۲

بازیکن تیم سایپا عقیده دارد این تیم مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است.

امیرسام نصیری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این روزهای سایپا گفت: ما سایپا هستیم و مدعی ترین تیم برای صعود به لیگ برتر محسوب می‌شویم. همانطور که سرمربی مان آقای فکری بار ها گفتند که ما باید شخصیت بزرگ سایپا را به این تیم برگردانیم و تلاش ما هم بر این است که چنین اقدامی انجام دهیم.

مدافع سایپا افزود: بازیکنان لیگ برتری زیادی داریم که به مرور زمان با فضای لیگ یک آشنا خواهند شد و پس از اینکه به هماهنگی های لازم برسیم، هیچ بهانه ای برای از دست دادن امتیازات و صعود نکردن به لیگ برتر نداریم. تمام شرایط برایمان فراهم شده و بی دغدغه ترین تیم لیگ هستیم.

وی افزود: آقای حسین پور مدیر عامل باشگاه هم شخصیتی بزرگ و کاملاً فوتبالی دارند که این موضوع موجب دلگرمی بازیکنان است. سرمربی تیم آقای فکری هم واقعا نیاز به تعریف و تمجید من ندارند و انسانیت ایشان برای همه اهالی فوتبال آشکار است.

نصیری در بخش پایانی گفت و گوی خود خاطر نشان کرد: تیم ما بدون کوچک ترین دغدغه یا استرسی تمرینات را پشت سر میگذارد و مطمئن هستیم میتوانیم مجدداً سایپا را به لیگ برتر که جایگاه واقعی این تیم بزرگ است برسانیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز