خبرگزاری کار ایران

فکری: سایپا در سال‌های گذشته دچار افت شخصیتی شده است/ در لیگ یک با داد و بیداد و شلوغ کاری امتیاز می‌گیرند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۳۷۴۰

سرمربی سایپا در مورد دومین برتری تیمش در فصل جدید لیگ دسته اول صحبت کرد.

به گزارش ایلنا،‌ محمود فکری سرمربی تیم فوتبال سایپا پس از پیروزی برابر شهرداری آستارا در هفته دوم لیگ آزادگان گفت: بازی سنگین، سخت و جان‌داری بود و بچه های ما تمام تلاش خودشان را کردند و در نیمه اول به گل رسیدیم‌ و توانستیم با تلاش مضاعف در نیمه دوم این گل را حفظ کنیم و سه امتیاز شیرین از این بازی به دست بیاوریم.

وی افزود: می‌دانستیم با توجه به مصنوعی بودن چمن و گرما و شرجی بودن هوا کار سختی داریم اما در مجموع بازی خوبی بود. تیم آستارا هم بازی خوبی ارائه داد و ما ضدفوتبالی از طرف هیچکدام از تیم ها ندیدیم؛ با توجه به اینکه جلو بودیم ممکن بود ضدفوتبال از طرف ما باشد اما هم ما و هم تیم آستارا فوتبال خوبی ارائه دادیم. حریف فشار زیادی روی دروازه ایجاد کرد اما بچه ها جانانه دفاع کردند و توانستیم سه امتیاز بازی را به دست بیاوریم که بسیار شیرین بود.

فکری در پاسخ به اینکه آیا هدف سایپا صعود به لیگ برتر خواهد بود یا خیر گفت: چند سال بود که مجموعه سایپا به خصوص تیم فوتبال از نظر شخصیتی افت شدیدی داشتند و این تیم ماهیت واقعی خودش را گم کرده اما ما تلاش می‌کنیم که شخصیت این تیم برگردد و بتوانیم شکل بهتری داشته باشیم و جزو مدعیان صعود باشیم. هنوز هفته های اول است و هیچ چیز قابل پیش‌بینی نیست؛ کار بسیار سنگینی در پیش داریم ولی چیزی که مهم است شخصیت‌سازی است که ما به دنبال آن هستیم و می‌خواهیم بازیکنان برای برد وارد زمین بشوند.

سرمربی سایپا با اشاره به نحوه قضاوت داوران در دو هفته اول لیگ دسته یک عنوان کرد: متاسفانه ما هم در بازی اول و هم در بازی دوم در بحث داوری اذیت شدیم؛ در بازی اول حرفی نزدیم و گفتیم اجازه بدهیم که داوران کار خودشان را بکنند اما ظاهرا نمی‌شود حرف نزنیم. در بازی اول می‌توانستند چندین اخطار به تیم مقابل بدهند که ندادند اما در این بازی هم هر کجا تیم حریف داد می‌زد و شلوغ‌بازی در می‌آورد، سوت داور برمی‌گشت و بازی تغییر کرد‌. این مسئله باعث شد فشار زیادی به تیم ما وارد شود و این اصلا قشنگ نیست؛ من از کمیته داوران و ناظران خواهش می‌کنم که نظارت بیشتری داشته باشند تا انشاءالله حقی ضایع نشود‌.

فکری ادامه داد: متاسفانه فضای لیگ یک به این شکل است که اگر داد و بیداد کنی و شلوغ‌بازی دربیاوری می‌توانی امتیاز بگیری و داور را در اختیار خودش داشته باشی. خواهش می‌کنم نظارت بیشتری به خصوص روی داوری باشد تا اتفاق خاصی رخ ندهد؛ ما هم در زمین خودمان از داوری ناراحت هستیم و هم در زمین حریف. مطمئنا هر چه جلوتر برویم این اتفاقات و مشکلات بیشتر می‌شود و امیدواریم تیم ها فقط به فوتبال و کار فنی بپردازند و دنبال این نباشیم که با شلوغ‌کاری امتیاز بگیریم. این صحبت‌ها را فقط در مورد بازی با دریابابل یا بازی امروز نمی‌زنم؛ هنوز ۳۲ هفته باقی مانده و در مجموع می‌خواهیم نظارت شود تا حق هیچ تیمی ضایع نشود.

او در پایان با تمجید از شهرداری آستارا بیان کرد: ما می‌دانیم که شهرداری آستارا با توجه به مشکلات خود چه سختی‌هایی را تحمل می‌کند. امروز بازی خوب و روانی را ارائه دادند و بابرنامه و باحوصله بازی کردند و خیلی صبور بودند و موقعیت‌های زیادی هم روی دروازه ما ایجاد کردند اما تلاش بالای بچه های ما باعث شد فرصتی پیدا نکنند‌. در مجموع مطمئن هستم که هم دریابابل و هم تیم آستارا یقه اکثر تیم های بزرگ را می‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز