خبرگزاری کار ایران

رزاقی راد: بزرگترین تیم‌های دنیا هم شکست سنگین را تجربه می‌کنند/ سایپا تیم بزرگی است ولی ما هم پارس جم هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۵۱۴

سرمربی پارس جم در مورد وضعیت تیمش در آستانه بازی با سایپا توضیحاتی ارائه داد.

ایمان رزاقی راد در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار هفته گذشته تیمش مقابل شمس آذر و شکستی که در این دیدار محتمل شدند، اظهار داشت: شکست در فوتبال طبیعی است و حتی بزرگترین تیم‌های دنیا هم ممکن است چار شکست‌های سنگین این چنینی شوند، کما اینکه برای تیم خود ما هم در گذشته این اتفاق افتاده اما با صحبت‌هایی که با بازیکنان انجام دادیم توانستیم از نظر روحی و روانی آنها را کاملاً از فضای بازی گذشته خارج کنیم و آماده مصاف با تیم خوب سایپا هستیم.

وی در مورد میزان رضایتش از بازیکنانی که به تازگی به تیم اضافه شدند، افزود: ما در نقل و انتقالات سعی کردیم ابتدا شاکله تیم فصل قبل را حفظ کنیم و درکنارش بازیکنان خوبی جذب کردیم و تمرینات‌مان را تقریباً از شش هفته قبل شروع کردیم اما متاسفانه مساله‌ای که هست انجام تمرینات انفرادی و حفظ آمادگی بدنی برای قرارگیری در شرایط مسابقه بین فوتبالیست های ایرانی خصوصاً بازیکنانی که در لیگ یک فعالیت دارند هنوز جا نیافتاده و غالباً به استراحت مطلق می‌روند و همین موضوع باعث می‌شود کارایی لازم و توان صد در صدی برای حضور در رقابت هارا نداشته باشند.

سرمربی پارس جم در ادامه عنوان کرد: به عنوان مثال ما به محض اینکه کمی فشار تمرینات را بیشتر می‌کنیم باید منتظر باشیم تا شاید چند بازیکن برای یک هفته دچار مصدومیت بشوند، ما در بازی قبل مقابل شمس آذر دو مدافع میانی اصلی خودمان را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم و دو بازیکن دیگر تیم ما فقط با چند جلسه تمرین به عنوان یار ثابت به زمین رفتند. امیدوارم با گذشت چند هفته بازیکنان به آمادگی مطلوب بدنی برسند. ما تیم خوب و یکدستی داریم و قطعاً در ادامه حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت.

رزاقی‌راد در مورد دیدار این تیم مقابل سایپا در هفته چهارم لیگ دسته اول خاطرنشان کرد: سایپا همیشه سایپاست، تیمی که سال‌ها در لیگ برتر بوده و صاحب هویت بزرگی در فوتبال داخلی‌مان است. سرمربی بزرگ و با تجربه‌ای دارند و بازیکنان بسیار خوبی هم در اختیار دارند. ما هم پارس جنوبی جم هستیم که در مقطعی تجربه حضور در لیگ برتر را داشتیم اما برای ثبات نیاز به زمان، تلاش و حمایت بیشتری داریم که امیدوارم فردا با حضور تماشاگران‌مان در ورزشگاه بتوانیم به این هدف نزدیک‌تر شویم و مانند بازی با مس شهر بابک سه امتیاز را به این عزیزان هدیه کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز