خبرگزاری کار ایران

جلال مهدی زاده: IFMA حجت را تمام کرده است/شناسنامه های موی تای به عقب برنمی گردد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۷۸۱

مسئول موی تای IFMA استان مازندران گفت: برخی که در موی تای هنوز "هر" را از "بر" تشخیص نمی دهند، با راه انداختن جنگ روانی، در پی ایجاد تفرقه در بین خانواده این ورزش هستند. اما بدانند که این بار هم تیرشان به سنگ می خورد. موی تای ایران راه خود را پیدا کرده و بزرگان شناسنامه دار این رشته، تحت هیچ شرایطی حاضر نیستند دیگر به عقب برگردند.

به گزارش ایلنا، جلال مهدی زاده همچنان علاقمند هستند که این ورزش را به شیوه ای من درآوردی اداره کنند! به نظر می رسد پای منافعی در میان است؛ وگرنه چرا باید تشکیلاتی خودساخته که به هیچ مرجع جهانی متصل نیست؛ بیاید و مدام، دوره، استاژ، آزمون و مسابقه برگزار کند و بابتش از شرکت کنندگان وجوهی را اخذ کند؟ مگر دکان بقالی است؟ آقایان شفاف و صریح توضیح دهند که خروجی برنامه هایشان چیست؟ مثلا بچه های مردم قرار است به کدام مسابقات برون مرزی معتبر و رسمی اعزام شوند؟! به نظر می رسد این کار تنها یک عوام فریبی است و بهتر است دستگاههای نظارتی با ورود به موقع، مانع از ادامه این روند شوند.

این پیشکسوت در بخش دیگر صحبتهای خود با اشاره به عملکرد موی تای کاران ایرانی در دو رویداد جهانی ابوظبی و مالزی اظهار داشت: معتقدم ما در این دو میدان مهم با درنظر گرفتن جمیع جهات، عملکرد موفقی از خود به جا گذاشتیم. فراموش نکنیم که در هر دو مسابقه، آقایان به طرق مختلف درصدد ایجاد دست انداز در مسیر اعزام ورزشکاران بودند. اما به حمدالله نه تنها تیم اعزام شد، بلکه نمایندگان کشورمان بدون توجه به حواشی و بی مهری ها، با غیرت مقابل حریفان خود ظاهر شده و با افتخار از سکوهای قهرمانی بالا رفتند‌.

مهدی زاده خاطرنشان کرد: معتقدم جامعه موی تای اکنون به خودباوری لازم رسیده و با درک صحیح از جایگاه و موقعیت فعلی این ورزش، به درستی می تواند دوغ را از دوشاب تمیز دهد. برخی افراد و مدیران، امتحان خود را پس داده‌اند و فکر می‌کنم آزمودن دوباره آنها و بازگشت به سیکل معیوب فقط صرف کردن انرژی بیخودی و اتلاف وقت است.

وی در پایان پیرامون برنامه های خود برای توسعه روزافزون این ورزش در استان مازندران گفت: خوشبختانه موی تای مازندران از پتانسیل زیادی برخوردار بوده و توانسته به عنوان یک بازوی قدرتمند در خدمت اهداف عالیه مجموعه باشد. طی این سالها جوانان زیادی در استان جذب موی تای شده و ما هم در حد توان برای شکوفایی استعدادهای آنها تلاش کرده ایم تا برای کشور مفید و افتخارآفرین باشند.  انشالله بتوانم به عنوان خادم و عضوی کوچک از جامعه بزرگ موی تای، سهمی هرچند ناچیز در اعتلای این ورزش و همچنین اهتزاز پرچم سه رنگ کشورمان در میادین مهم داشته باشم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز