خبرگزاری کار ایران

طلا امینی: هیات موی تای تهران توجه ویژه ای به استعدادیابی ورزشی دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۵۶۶۱

نایب رئیس بانوان هیات موی تای استان تهران گفت: استعدادیابی ورزشی یکی از ابزارهای قوی در مسیر قهرمان پروری است و بدون شک کشورهای موفق و مدال آور در ورزش، نگاه ویژه ای به این بخش داشته اند.

به گزارش ایلنا، طلا امینی با بیان این مطلب عنوان کرد: در دو دوره گذشته مسابقات جهانی موی تای به ویژه رویداد اخیر مالزی، شاهد مدال آوری کشورهایی بودیم که تا پیش از این در موی تای عملا حرفی برای گفتن نداشتند، اما حالا می بینیم که ورزشکارانشان از سکوهای برتر بالا می روند که مطمئنا نشان از برنامه ریزی هدفمند و توجه جدی به مقوله استعدادیابی دارد.

امینی سپس ادامه داد: موی تای استان تهران نیز با هدایت دکتر رجایی طی این سالها چه در بخش آقایان و چه بانوان، توجه خاصی به بحث استعدادیابی داشته و برنامه های متنوعی را برای تحقق این امر در دستور کار خود قرار داده که نتیجه آن در رقابتهای مختلف به وضوح به چشم می خورد.

وی یادآور شد: در اکثر مسابقات موی تای چه در سطح داخل و چه ملی، موی تای کاران پایتخت به نوعی پای ثابت مدال آوری بوده اند که برای مجموعه موی تای استان تهران یک دستاورد ارزنده محسوب شده و نشان می دهد ما مسیر استعدادیابی را به درستی پیموده ایم.

این مدیر با اشاره به برخی برنامه های انجام گرفته این هیات در بحث استعدادیابی ورزشی عنوان کرد: ما در طول سال دوره های مختلفی را با هدف ارتقاء دانش و مهارت فنی مربیان تحت پوشش برگزار می کنیم تا آنها با درک بهتری مبادرت به جذب هنرجویان علاقمند به موی تای و کشف استعدادهای آنها کنند.

امینی در پایان صحبتهای خود بر لزوم توجه ویژه مسئولان ورزشی به امر استعدادیابی در رده های پایه تاکید کرد و گفت: هیات موی تای استان تهران در این امر تخصص دارد، اما این کافی نیست و تداوم برنامه ریزی برای کشف استعدادها و حفظ و جذب آنها، نیازمند حمایت‌های مادی و معنوی مسئولان استان است که متاسفانه در شرایط کنونی نادیده گرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز