خبرگزاری کار ایران

مرتضی عزتی: غیرت جوانان موی تای در آوردگاه جهانی مالزی ستودنی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۶۹۸۳

مربی تیم ملی  و دبیر هیات موی تای استان تهران گفت: موی تای کاران جوان کشورمان در رقابتهای جهانی مالزی با انگیزه و غیرتمند مقابل رقبای مطرح خود ظاهر شده و ثابت کرده اند که تشنه افتخارآفرینی در این میدان مهم و معتبر هستتد.

به گزارش ایلنا، مرتضی عزتی با بیان مطلب فوق افزود: بهترین های موی تای جهان در رده های پایه اکنون در مالزی مقابل هم صف آرایی کرده اند؛ اما جوانان تیم ملی موی تای ایران علی رغم تجربه کم، با مبارزات جسورانه و جنگنده خود نشان دادند که چیزی از حریفان کم ندارند.

عزتی ادامه داد: تیم ملی جوانان در بخش پسران تا پایان روز پنجم مسابقات جهانی، ۲ مدال برنز به نام خود ثبت کرده و علاوه برآن، دو بازیکن به دیدارهای فینال و نیمه نهایی صعود کرده اند‌ که یک موفقیت ارزشمند برای این تیم محسوب می شود. انشالله تا پایان رقابتها نوار پیروزی های تیم ایران تداوم یابد و شاهد کسب مدالهای بیشتری توسط شیربچه های موی تای کشورمان باشیم.

وی ادامه داد: در راه این اعزام مسئولان و ورزشکاران موی تای، سختی ها و موانع زیادی را به جان خریدند؛ اما در نهایت تیم با درایت آقای جواد نصیری رئیس فدراسیون غیردولتی موی تای ایران، عازم مسابقات شد و همه برای سربلندی و دفاع از اعتبار موی تای کشورمان در این مسابقات هم قسم شدند.

عزتی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از زحمات و تلاشهای خستگی ناپذیر جواد نصیری رئیس فدراسیون و دیگر مسئولان دلسوز موی تای همچون ایمان غیاثوند مدیر تیم های ملی و دکتر داود رجایی رئیس هیات استان تهران قدردانی کنم که الحق و الانصاف برای اعتلای این ورزش از هیچ چیز کم نگذاشته اند‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز