خبرگزاری کار ایران

همایی نژاد: جایگاه داوری موی تای ایران در جهان ارزنده است

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۷۶۱۱

داور بین المللی موی تای گفت: حضور موثر و پررنگ داوران ایرانی در رویدادهای مهم IFMA، حاکی از نگاه ویژه و هدف گذاری اصولی فدراسیون موی تای ایران در جهت اعتلای بخش داوری است که جای تقدیر دارد‌.

به گزارش ایلنا، صادق همایی نژاد مسئول کمیته داوران هیات موی تای استان تهران با بیان مطلب فوق افزود: در اکثر مسابقات مهم IFMA شاهد حضور و قضاوت داورات ایرانی هستیم که این مساله علاوه بر ارتقاء و بروزرسانی دانش فنی داوران کشورمان، به تثبیت جایگاه و موقعیت داوری ایران در میان کشورهای عضو فدراسیون بین المللی موی تای کمک شایانی می کند .

دبیر کمیته آزمون موی تای کشور سپس گفت:  در رقابتهای جهانی مالزی شاهد حضور و قضاوت دو تن از داوران خوب کشورمان هستیم که این موضوع یک افتخار ارزشمند برای موی تای ایران محسوب می شود. جا دارد از اقای جواد نصیری که شرایط حضور داوران ایرانی را در چنین رویدادهای مهم و معتبری فراهم می سازد تشکر کرده و برای تیم کشورمان در این مسابقات آرزوی موفقت دارم.

همایی نژاد در پایان در خصوص برنامه های کمیته داوران در هیات موی تای استان تهران گفت: دکتر رجایی مسئول موی تای استان تهران همواره نگاه ویژه ای به بحث داوری داشته اند؛ از همین رو شاهد توسعه و پیشرفت این بخش هستیم.   طی این سالها با برنامه هایی که با حمایت ایشان درنظر گرفته ایم، توانسته ایم داوران زبده ای را در سطح استان و حتی ملی تربیت کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز