خبرگزاری کار ایران

مجید خواجوند: IFMA ثابت کرد در امر برگزاری مسابقات رینگی در دنیا سرآمد است

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۲۰۰

مربی تیم جوانان اعزامی به رقابتهای جهانی مالزی گفت: اصلی ترین رقیب ایران در این دوره از مسابقات روسیه بود و اگر ورزشکاران ما در ۶ فینال انجام گرفته، به سد محکم این تیم برخورد نمی کردند، حتی ممکن بود جزو سه تیم برتر جهان باشیم.

به گزارش ایلنا، مجید خواجوند با بیان این مطلب افزود: تیم ایران در این دوره شرایط خاصی را تجربه کرد. اکثر کشورها چند روز پیش از مسابقات در مالزی به سر برده و کاملا خود را با شرایط آب و هوایی جدید وفق داده بودند. اما نفرات ما زمانی عازم این کشور شدند که مبارزات شروع شده بود و حتی فرصت این را در اختیار نداشتتد که خستگی ناشی از سفر را از تن به در کنند‌. با این وجود همه بچه ها با غیرت و جنگنده ظاهر شدند و عملکرد قابل قبولی از خود به جای گذاشتند.

خواجوند سپس در مورد سطح کمی و کیفی رقابتهای جهانی عنوان کرد: با وجود اینکه بیش از ۱۰۰ کشور در این مسابقات شرکت داشتند، اما میزبانی از هر نظر عالی بود و هیچ گونه کاستی مشاهده نشد‌. ضمن آنکه برای اولین بار در کنار مبارزه، رقابتهای "وای کرو" و "مای موی" نیز انجام شد که هیجان و جذابیت این رویداد را به مراتب بیشتر کرده بود. معتقدم IFMA با این برنامه ریزی منسجم نشان داد که در زمینه مسابقات رینگی در دنیا سرآمد است.

وی در بخش دیگر صحبتهای خود با تقدیر از اقدامات موثر نماینده فدراسیون بین المللی موی تای در ایران اظهار داشت: خوشبختانه این رشته در کشور ما با وجود کم لطفی ها و سنگ اندازی ها،  به لحاظ جایگاه بین المللی و همچنین مدال آوری، اکنون شرایط مطلوبی را تجربه می کند که همه اینها مدیون مدیریت برنامه محور و دلسوزانه جواد نصیری است. به جرات می توانم بگویم اگر پیگیری ها و عزم جدی ایشان نبود، امروز شاهد چنین دستاوردهای ارزنده ای در این ورزش نبودیم.

نماینده موی تای IFMA در کرمانشاه در پایان با اشاره به برنامه های خود برای پیشرفت این ورزش در سطح استان اظهار داشت: همواره سعی کرده ایم تا از حواشی دوری کرده و فقط روی اهداف خود متمرکز باشیم. خوشبختانه طی این سالها با یک برنامه ریزی بلند مدت و هدفمند توانسته ایم  در بخش های مربیگری و داوری، کارنامه موفقی به ثبت رسانده و نیروهای زبده ای را پرورش و تحویل جامعه موی تای دهیم.  انشالله از این پس نیز همسو با مدیریت این ورزش به جلو حرکت کرده و علاوه بر آن تلاش می کنیم تا با قهرمان پروری در سربلندی و اعتلای موی تای ایران در عرصه های جهانی سهیم باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز