خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صمت استان خبر داد؛

شناسایی 383 طرح نیمه تمام صنعتی در مرکزی/ایجاد 14 هزار و 143 فرصت شغلی جدید در صورت بهره برداری از واحدهای نیمه تمام صنعتی

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۷۴۹۹

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی گفت: 383 طرح نیمه‌ تمام صنعتی با پیشرفت‌ فیزیکی بالای 60 درصد در استان شناسایی شده که سرعت بخشی به تکمیل آنها در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی جودکی افزود: مجموع سرمایه‌گذاری در این طرح های تولیدی و صنعتی بیش از 164 هزار و 942 میلیارد ریال است و در صورت بهره‌برداری کامل، 14 هزار و 143 فرصت شغلی جدید در استان مرکزی ایجاد خواهد شد.

وی ادامه داد: به‌ لحاظ تعداد، سرمایه‌ و اشتغال، شهرستان اراک با 114 طرح بیشترین طرح های نیمه تمام‌ صنعتی و شهرستان فراهان با 3 طرح، کمترین طرح های صنعتی نیمه‌ تمام استان مرکزی را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی اظهار داشت: در سال جاری 138 جواز تأسیس واحدهای صنعتی در نقاط مختلف استان مرکزی صادر شد. برآورد سرمایه‌ برای اجرای این مجوزهای صنعتی در استان مرکزی، بیش از 538 هزار میلیارد ریال است.

جودکی با بیان اینکه جوازهای تأسیس صادر شده استان مرکزی در سال جاری، میزان 2806 فرصت اشتغالزایی را با خود به همراه داشته است، تصریح کرد: شهرستان‌ اراک با 32 جواز تاسیس بیشترین امتیاز را در شاخص مذکور دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز